Hľadám lesklý kordonet

Dievčatá, nemá náhodou niekto ešte zo starých zásob klbko lesklého kordonetu? V podstate mi je jedno, aká farba to bude.

U nás v obchode nemajú a na internete som našla iba väčšie balenia.

Kategórie inzerátov: 

Komentáre

Doma nemám ale som videla u nás v galantérii v Priori. Mám Ti kúpiť?Ja keď som háčkovala sieťovku tak som hľadala  béžovú a tam to mali  asi 1,30 € Ale mali len dosť tmavé farby zelenú, oceľovú ,bordovú a béžovú.

To by bolo super, budem ti vďačná. Tmavé farby nevadia, kľudne tu oceľovú. Alebo ktorúkoľvek. Stačí, keď pôjdeš okolo, neponáhľa to.

Napíš mi do e-mailu adresu aby som vedela kde to poslať až to kúpim. Prior neďaleko a aj pošta neďaleko. Zajtra asi tam pôjdem a v pondelok by si to mohla mať. Dám zajtra vedieť.

Napíš mi do e-mailu adresu aby som vedela kde to poslať až to kúpim. Prior neďaleko a aj pošta neďaleko. Zajtra asi tam pôjdem a v pondelok by si to mohla mať. Dám zajtra vedieť.Jedno stačí?

Ďakujem, k PC som sa dostala až dnes. Jedno úplne stačí.

Pozriem zbytky, mozno nieco najdem. Ale cele klbko asi nebude.Úsmev

Daska ja ti zozeniem ak potrebujes este byvam v jelsovom pri skolke tak by si pre ne dosla.ak smiem vediet co budes z kordonetu robit?

Super, možeme sa dohodnúť. Ešte stále hľadáš vlnu pre Zdravu dušu? Niečo by som ti prípadne rovno doniesla.

Chcem skúsiť sieťovku :)

A kedy by si mohla prist? V utorok ak by ti to pasovalo pobede okolko 15:00. Ano hladam este vlnu pre zdtavu dusu.

V utorok by to šlo, ale neskôr, až okolo štvrť na päť stihnem prísť

Martuška, akú to vlnu prosím Ťa hľadáš?

Ok dasi pasuje . budem ta cakat.
Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.