Ako vyrobiť veľkonočného zajaca - postupy

Medzi symboly veľkonočných sviatkov patria vajíčko aj zajac. Pôvod majú v pohanských tradíciách, kde vajíčka symbolizovali plodnosť, zajace sexuálnu aktivitu... V biblii sú zajace označované za patróna chudobných. O symboloch jari by sa dalo napísať traktát.

Nám teraz ide o to, aby sme si zajaca vyrobili:) Tu je pár postupov na výrobu veľkonočného zajaca. Vo výbere postupov je zajac papierový, pletený, háčkovaný, šitý, aj zajac zo sena.

Vyber postupov na veľkonočných zajacov

Farebný veľkonočný zajko z papiera

Veľkonočný zajac z toaletného papiera - veľká noc - postup

Postup je vhodný pre deti. Okrem milej dekorácie sú zajkovia vhodní ako obal na čokoládové vajíčka pre šibačov.

Prejsť na postup

Veľkonočný zajac zo sena

Aj seno je parádny materiál. Prečo ho nepoužiť na výrobu zajaca. Je to jednoduché a neporiadok, ktorý vznikne pri výrobe, určite stojí za to.

Prejsť na postup

Jednoduchý šitý zajac

Veľmi jednoduchý šitý zajac - postup

Toto je geniálne jednoduchý postup na šitého zajaca. Nemusíte mať dlhoročné skúsenosti so šitím, postup je vhodný aj pre začiatočníkov.

Prejsť na postup

Veľkonočný zajac poskladaný z papiera

Veľkonočný zajac poskladaný z papiera

Kto rád skladá, ten si príde na svoje. Veľkonočného zajaca si môžete za malú chvíľku poskladať z papiera. Do bruška mu vložíte kraslice a dekorácia alebo výslužka je na svete.

Prejsť na postup

Veľkonočný zajac pletený z papiera

Veľkonočný zajac pletený z papiera - postup

Teraz niečo pre náročnejšie povahy, ktoré potrebujú pri tvorení prekonávať výzvy. Pokúste sa upliesť zajaca z papiera. Nebude to trvať pár minút, ale určite vás to chytí.

Prejsť na postup

Fotopostup na zajačika zo servítky

Fotopostup na zajačika zo servítky - postup

Prekvapte rodinu a šibačov veľkonočným stolovaním, ktorému budú kraľovať zajačiky zo servítok. Je to jednoduché, rýchle a naozaj efektné.

Prejsť na postup

Veľkonočný zajac - zápich

Veľkonočný zajac, zápich, papierové pletenie

Do kvetináča alebo do vázy? Je to len na vás. Táto dekorácia rozveselí každý smutný kút. 

Prejsť na postup

Veselé zajačiky pre šibačov

Veselé zajačiky pre šibačov na cukríky - postup

Pre malých šibačov si môžete pripraviť takúto milú sladkú odmenu v podobe zajačikov. Nič moc na to nepotrebujete, stačí odložiť pár pollitrových plastových fliaš, ozdobiť ich košíčkami na muffiny a je vybavené. Potom už len stačí fľaše naplniť nejakými sladkosťami. 

Prejsť na postup

Háčkovaní zajkovia - video

Háčkovaní zajkovia, postup

Ďalší z postupov z kategórie za málo peňazí, veľa muziky. Možno to na obrázku tak nevyzerá, ale videopostup vás presvedčí, že uháčkovať takýchto zajacov zvládne naozaj každý.

Prejsť na postup

Veľkonočný zajačik z rolky toaletného papiera

Veľkonočný zajčik - toaletný papier - postup

Recyklovať je nutnosť a pri tvorení je recyklácia obzvlášť chvályhodná. V tomto prípade padli za obeť rolky toaletného papiera a zvyšok vertikálnej žalúzie. 

Prejsť na postup

Veľkonočný pozdrav - zajac

Veľkonočný pozdrav - zajac - postup

Časy kedy sme si pred Veľkou nocou nachádzali v schránkach tucty pozdravov, sú síce za nami, ale vyrobiť a darovať veľkonočný pozdrav nie je krokom vedľa ani v dobe digitálnej.

Prejsť na postup

Veľkonočný zajac z drevenej slamy

Veľkonočný zajac z drevenej slamy alebo sena - postup

N veľkonočného zajaca z drevenej slamy toho veľa nepotrebujete. Okrem slamy si pripravte papier, niť, špajdle a lepidlo. 

Prejsť na postup

Kľúčové slová: 

Artmama.sk