Pletenie na verejnosti - Považská Bystrica a okolie

Budúci týždeň sa po celom svete konajú podajutia v skratke nazývané Pletenie na verejnosti.

Ak milujete háčiky, ihlice, poobzerajte sa po svojom okolí. Možno uvidíte dievčatá, ktoré sedia s hlavou dole a počítajú a počítajú. Nebojte sa pripojiť. Pletenie aj háčkovanie prináša mnoho benefitov. Prispieva k vyrovnanému psychickému stavu, rozvíja jemnú motoriku. Pomáha pri tréningu pamäte, podporuje kreativitu. Pomáha zabudnúť na problémy, zvyšuje sebavedomie.

Ak ste s Považskej Bystrice a okolia, pridajte sa ku nám v utorok, v priestore Cooltajnera, bývalého DK. Miesto je hneď vedľa vlakovej stanice, sá sa aj docestovať z väčšej vzdialenosti.

Ak sa niečo podobné koná vo vaľom okolí, pripojte pozvánku. Vždy je super stretnúť ľudí s podobnými záujmami.

‹‹ Ostatné ››
Pletenie na verejnosti - Považská Bystrica a okolie, Ostatné

Ostané tvorenie: 

0
Vaše hodnotenie: Žiadne
0
Bez hodnotení

Komentáre

super nápad, ja som dakedy (ešte v čase gymnaziálneho štúdia) štrikovala aj na vyučovacej hodine, dokonca aj v kaviarni, ba raz som to tak prestrelila, že som si túto ručnú prácu zobrala aj na diskotéku. Ja si pri všetkých ručných prácach naozajstne oddýchnem a zrelaxujem. 

Artmama.sk