Náramok vytvorený servítkovou technikou

Keď sa  hromadia prázdne rolky od lepiacej pásky, začne to človeka lákať. Čo tak niečo vyskúšať?

Internet je plný nápadov. A tak sa ponúka inšpirácia letným náramkom. Pre niekoho odvážne riešenie.

Potrebujeme rolku od lepiacej pásky, akrylovú farbu tmavú a bielu, vosk zo sviečky, hubku na riad, lepidlo na papier, vhodnú servítku, lak v spreji.

Náramok vytvorený servítkovou technikou 1

Potrebné pomôcky

Najskôr rolku natrieme tmavou (červenou) farbou.

Po usušení natrieme náramok, hlavne hrany, voskom zo sviečky

Nanesieme bielu farbu. Biela alebo iná veľmi svetlá farba je dôležitá, aby vzor zo servítky mohol správne vyniknúť.

Po usušené pomocou drsnej strany hubky na riad, prípadne šmirgľa alebo drôtenky opatrne zoškrabeme bielu farbu.

Docielime tým ošúchaný efekt.

Nakoniec už iba klasický decu postup - vystrihneme motív zo servítky, odstránime spodné vrsty, potrebnú plochu budúceho náramku pretrieme lepidlom. Opatrne prenesieme motív, uhladíme čistým a suchým štetcom. Lepidlom môžeme motív aj jemne na povrchu pretrieť. Po dôkladnom zaschnutí celého náramku prelakujeme, ideálne lakom v spreji.

Náramok vytvorený servítkovou technikou - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

Juj, toto je veľmi pekný náramok! Ja ho poznám z fotiek a som strašne rada, že si pridala postup. Krásny je! Najkrajší! 

Artmama.sk