Obchodíky s kreatívnymi potrebami / servítky - maják

Prosím o artpomoc: hľadám servítky - pekné obrázky majákov, alebo poradiť kde sú v BA obchodíky s kreatívnymi potrebami.
Na Mariánskej a v Panta rhei poznám, tam nemajú.
Ak som ich niekde našla, tak max. po 1 druhu a posielajú nad 6 € Smútok
krásne som našla na www.ela.stranky.sk, čísla 12-17 takéto túžim nájsť.
Ponúkam za ne aj iné pekné a staršie typy servítok na dekupáž, do zbierky.
Ďakujem.

Ha-háááá, keď kliknem na link, čo si pridala, tak sa mi zobrazí, že doména je zaregistrovaná a to je všetko. Chcela som pozrieť tie servítky, lebo nejaké s majákom mám, ale neviem, aké sú tie "tvoje" na obrázkoch Smútok .

díky za ochotu Kvietok
aj mne to teraz urobilo, ale hodila som do uja googla a nabehla mi, asi aj pod verziou ela.estranky. v sekcii tuším Morské.
keby niečo : miladajanzova@centrum.sk

ahoj, aj ja mám na stránke nejaké majáky môžeš sa kuknúť

ďakujem za ponuku alicka, skôr ako som sem napísala som si pozrela tvoju ponuku. našla som 2 ktoré by sa mi trošku hodili, ale nechcem ti rozbíjať sadu. pozriem niečo s väčším motívom, na celú 1/4 servítky, tie malé by sa mi stratili.Máš krásnu zbierku Kvietok , škoda ju zrušiť, aj ja som zbierala,aj teraz mám asi pár stoviek, staršie niekde v pivnici(ktovie kde - nenamontovala som im GPS Chichocem sa ).
Prezrela som pred chvíľou všetky reklamy na artmame na servítky, ledva som našla
Pupavka Morské č.20
na Tvorilka 2.rad č.1,3,4, 3.rad č.2 alebo úplne predposledná dole.
Tak po takomto niečom srdce moje túži Srdce

Miladka,

pozerala som, no momentálne take nemám Smútok V zbierke ich určité mám, no pokiaľ preberiem viac 15 -tisíc kusov tak to potrvá, pretože ich nemám potriedené podľa témy......ďakujem za pochvalu, no je toho už strašne veľa a nemôžem to už skladovať, tak preto všetko preberám a nechávam si len určité servítky.

pôvodne by som ti poradila, aby si ponúkla niečo zo zbierky jednej zberateľke z východu, Tonka je zapísaná v knihe rekordov, ale nemám z nej dobrý pocit, vôbec nereagovala slušne a už aj iné zberateľky sú z nej znechutené.....
sú však aj iné, pozri si cez google pod heslom zberateľky servítok, možno niekto ocení tvoju snahu

skús pozrieť tu: maják

mam nejake servitky s majakmi,eshop mam v info

Artmama.sk