Pomooooc sviečka

Ahojte, chcela by som Vás poprosiť o pomoc, radu..
Kúpila som si lepidlo na sviečky na serv.tech. a rozhodla som sa pekne vyzdobiť sviečky, ale nastal problém- keĎ som na sviečku naniesla kúsok lepidla mala som pocit akoby sa kvapky spravili také mini, capla som na to servítku a po vrchu som taktiež nanášala lepidlo štetcom-nie veľa ani málo a servítka sa pokrčila..:-/ a keĎ to uschlo je to fajn, ale ja vidím že je to jemne pokrčené. Keď som potom pridržiavala servítku a tak nanášala lepidlo tak sa servítka roztiahla a namiesto jedného nosa mal anjel 2.
treba to potom ešte lakovať lakom na sviečky? ako to mám urobiť aby to bolo krásne, dik za akúkoľvek radu

s tym lepidlom musis velmi opatrne.ked vidis, ze ti ostanu take kvapocky, skus ich este zotriet, trebars s papierovou utierkou vsat, nech ti tak ostane uplne minimum toho lepu, lebo inak sa ti obrazok rozpije. aspon tolko moja skusenost. a ked nalepis obrazok, tak tiez opatrne s lepom. treba to este prelepit, ale tiez ak ti ostanu kvapocky, tak zotriet. lebo podla toho co si opisala, tak sa ti stalo to, co aj mne, ked som zacinala s tym Chichocem sa .

Včera som akurát pozerala jedno video, kde nechali lepidlo zaschnúť a potom servítku normálne prižehlili žehličkou. Mali to krásne rovné:-)
Dávať to sem nebudem, je to v portugalčine. Bez porozumenia jazyku, by bolo k ničomu:-)

ak chcš sviečku mať iba na ozdobu, nemusíš kupovať drahé lepidlo, stačí aj obyčajný pamlak..servítky sa často trhajú, treba opatrne narábať pri lepení a po zaschnutí opäť nalakujem pamlakom, sú pekné lesklé Úsmev jemné pokrčenie nie je na škodu, to vidíme ozaj iba my čo to robím... Úsmev nech sa Ti daríí...

Ďakujem Vám za rady SrdceSrdceSrdce

Artmama.sk