reklama

Šedo-čierny črepník


reklama

Ahojte žienky, ak by som si chcela vyrobiť šedo-čierny črepník, ako začať? Chcem použiť servítku na ktorej je čierny ornament a podklad šedy. A tak chcem aby vyzeral aj črpeník, teda bol šedy a na ňom ten čierny ornament. A chcem aby sa tam použil aj krakel. V živote som to nerobila, ale ked vidím vaše krásne výtvory, tak ma to inšpiruje vyrobiť si tiež niečo....Takže ako mám postupovať,natrieť črepník šedou farbou (akrylovou), nechať uschnúť, potom natrieť tým krakelovým lakom, nechať uschnúť, potom môžem zase tou šedou farbou natrieť?či? potom nalepiť servítku, tú ešte pretrieť lepom a potom to celé lakom? Takýto postup mám zvoliť? Alebo si kúpiť lep a lak v jednom? Viete mi povedať názov? Ďakujem za všetko


reklama


reklama

Komentáre

meggy, Pi, 17.05.2013 - 14:36

pozri sa hore na listu, prestuduj si diskusie, ktoré su podelene podla skupin a ak si to dobre popozeras, zistís, ze vsetko co potrebujes je vlastne tam, ale samozréjme jednoduchsie je hned sa priamo pytat, bez predstavenia, bez uvedenia kto som.....atd....inak vitaj medzi nami Slnko Kvietok

ďakujem za privítanie Úsmev už som si toho počítala samozrejme, ale pri mojomkrpcovi tu až toľko nenaštudujem, preto som sa pýtala na nejaké zhrnutie a konkrétnu odpoveď.... Úsmev

obuska, Pi, 17.05.2013 - 15:26

zhrnutie je super, len si uvedom, že napísanie konkrétneho zhrnutia na tvoju konkrétnu predstavu tiež zaberie čas. Súhlasím s meggy, čítaj, čítaj čítaj, veľa maminiek tu má malinkých krpčekov a predsa skúšajú, tvoria a ukazujú svoje výtvory. A navyše - sto ľudí, sto chutí a sto postupov - je potrebné skúšať a skúšať. Predstav si, že by si postupovala podľa jedného návodu, nepodarilo by sa ti to podľa svojich predstáv - čo napíšeš ? koho budeš viniť? - netvrdím že budeš, ale budeš znechutená - a to my nechceme. Takže pekne popíš o sebe do profilu, o maličkom môžeš tiež, prípadne obrázočky doterajšej tvorby - a hlavne - inšpiruj sa tu už napísanými radami. Je ich tu kopec.
Držím palce a pripájam sa - vitaj na stránkeÚsmev

autorka, nie si na správnej adrese, ak potrebuješ poradiť, tu ťa iba doďubú, že nepíšeš o sebe nič, lebo si to tu premenili na klebetáreň

skôr ti odporúčam nájsť si inú stránku, ak potrebuješ poradiť

inak, krakel spočíva v tom, že cez praskliny v jednej farbe presvitá iná farba, takže krok netriem po krakelovacom laku akryloou farbou by som zmenila za natriem inou farbou

ale skôr si myslím, že teda aspoň podľa mňa ornament na krakel nie je najlepší nápad, mohlo by to byť príliš

ešte to zváž

ak ide o klasický črepník, s obrubou, krakel by som dala na ňu a ornamentovú servítku na tú zvyšnú, rovnú časť, musíš ale rátať s tým, že ako začiatočníčke by sa ti nemuselo podariť nalepiť servítku rovno
čo sa týka lepu, môžeš použiť akýkoľvek disperzný lep, pre začiatok, nemusíš hneď kupovať predražené špeci lepy, ak sa dielko podarí, prelakuješ, ak nie, skúsiš neskôr

milé artmamky, ani ma tých pár písmen nebolelo a spamätajte sa!

človek na začiatku naozaj nemusí vedieť čo a ako a mohli by ste tolerovať, že niekto chce iba niečo vyrobiť a nepotrebuje o tom niekam vypisovať, dokonca na to naozaj nemusí mať čas (brokenheart)

kasi, Pi, 17.05.2013 - 16:44

velmi sa mi paci ako si to napisala :)Plne s tebou suhlasim. Tiez som si vsimla, ze tu hned kazdeho novacika, ktory ziada o radu "sprdnu".

si.mi respekt! konecne to tu niekto vyjadril... niekto sem pride nadseny ze nasiel super stranku o tvoreni a potom ho takto zjazdia schladia znechutia a nalada je fuc ... a stale len napis nieco o sebe a hladaj si ... a co je to nejaka zoznamka alebo co? ... ked niekomu nechcem poradit tak mu proste nenapisem nic a nie ho zjazdim ako nejakeho chudaka ... ved sa trosku uvedomte zeny ludia su vseliaki niekto ma tak citlivu povahu ze ho takito pristup moze uplne odrovnat alebo ten niekto nevie robit poriadne s pc a s netom a len sa s tym zoznamuje tak potrebuje proste poradit nebudte ako bezcitne hieny ... a niekto si aj vyhlada co potrebuje ale aby sa uistil ci je to ok tak pre istotu sa este aj pyta predsalen ked niekto robi s niecim prvykrat potrebuje viac rad viac skusenosti ... takze sa zamyslite a radsej nepiste nic ignorujte prosbu ako pisat taketo veci ...

Zlomené srdce rado sa stalo, ak budeš eľte niečo chcieť, napíš si sem, odpíšam, aj o rok sa sem pozriem, už sa tu s tým musí niečo porobiť, lebo takto tu odfajčujú každú začiatočníčku Chichocem sa

obuska, Pi, 17.05.2013 - 18:34

Asi som z inej planéty a iného storočia - mňa učili moji rodičia, že keď niekam prídem, slušne pozdravím, počkám až sa ma opýtajú a odpovedám. Zamilovala som sa do tejto stránky, pretože som tu našla kopec odpovedí, stačilo si len prečítať zopár návodov, preštudovať témy a až po vytvorení novej veci slušne požiadať o radu.
Arwenka - hyeny sú múdre zvieratá, na wikipédii sú charakterizované ako "Takmer všetky druhy z tejto čeľade sú spoločenské ", dokonca vychovávajú mláďatá spoločne a každá samica, ktorá má mlieko, ich vyživuje. Takže tvoj výkrik - bezcitné hieny (naozaj sa píše s tvrdým y) je len prenesený - pravdepodobne iba podľa vzhľadu im ľudia prisudzujú zlé vlastnosti.
Viackrát som si všimla, ako sa tu občas púšťate práve do žien, ktoré odpovedajú na niekedy zvláštne požiadavky sotva hodinu zaregistrovaných nových členiek. Nie, nie je to o "klane starých báb, klebetníc" - mnohé z tých žien okrem svojich problémov pomáhajú onkologicky chorým deťom, robia v združeniach, majú sami choré, niekedy ťažko choré deti - a poteší ich každý úsmev. Z vás mám ale pocit, že len čakáte na takúto príležitosť aby ste každú vopred varovali a ohovorili túto spoločnosť (poväčšine sa vždy vaše príspevky objavujú za sebou a jeden druhému "drukuje" - ale akceptujem to, každá sme nejaká.
Mohli ste si v stovkách príspevkoch tu všimnúť, že pokiaľ to len čas a možnosti dovolia, sú tu ženy ústretové, ochotné, aj na úkor svojho času pomôcť, naskenovať, vyhľadať, poradiť.
Je mi ľúto, že tu, na stránke, ktorá i mne pomohla v dosť ťažkých chvíľach, vznikajú takéto kontroverznosti. Nepáči sa mi to. Ale nech mi je dovolené reagovať tak, ako som reagovala. V konečnom dôsledku - aj vy ste reagovali tak, ako ste reagovali. Je to 1:1.
Prajem príjemný večer a víkend.
A ešte poznámka : v záujme zachovania svojho duševného zdravia nebudem čítať ďalšie komentáre v tejto téme. Ani pridávať. Skúsme začať znova tým, že tieto príspevky zmažeme a necháme tam len dotaz novej artmamy.

mňa učili, že ak nemám pomôcť mám nechať tak, poradila si jej? ja na rozdiel od teba áno! môžeš si to všelijako obhajovať, fakt je takýto. a tie, čo mi podľa teba drukujú môžu mať aj iný názor ako ty, toto právo im ty nemáš právo brať, inak čítam ich tu prvý krát

ja som vás iba vyzvala k tolerantnosti, nič viac, to, čo tu čítaš ty je tvoj problém!

inak v reálnom živote viem že sa snažiš pôsobiť tolerantnejšie, ale je to iba póza

ja nič mazať nebudem, ja sa za nič nehanbím, na rozdiel od obusky

to ze sa tu niekto ohana tym ze pomaha chorym detom neznamena ze moze na novoregistrovanych reagovat podrazdene ... ja som to nemyslela v zlom, proste niekto potrebuje poradit tak ak viem napisem a ak neviem proste to odignorujem a necham priestor pre tych co poradit vedia a nie ze sledujem hned kolko minut je tu dana osoba registrovana a cim je menej tym viac jej vynadam ... keby sa to takto riesilo nevnikali by tu taketo neprijemne komentare vsimnite si kto ich vyvolava ...

si.mi.
a je to pravda, ešte len som do tejto stránky nazrela, už ma aj znechutili tieto dlhoročné skúsené artmamy, ja som aj slušne pozdravila, aj poprosila o radu a namiesto rady mi tu len na dvadsať riadkov zamudrovali. Takže pôjdem po rady radšej niekam inam Úsmev
Ja som sem nemala chuť písať môj životopis, ale chcela som poradiť od skúsených a šikovných žien.To som chcela hlavne na začiatok a netvrdím, že by som sa tu potom rada aj s niekym nespriatelila, ale tento úvod mi úplne stačil. TAkže žienkam, kt. mi poradili ďakujem a Vám ostatným radšej nebudem písať už nič! Zbohom

Iwa, Ne, 19.05.2013 - 10:00

Ak chceš poradiť, najprv niečo skús urobiť. Ak Ti niečo nepôjde podľa návodov, ktoré tu nájdeš, veľmi radi Ti tu poradíme. Ale chcieť, aby ti tu niekto písal postupy, ktoré tu už sú... nehnevaj sa, pripadá mi, že si dosť pohodlná.

Iwa, Ne, 19.05.2013 - 09:55

Keby si hľadala, tak nájdeš. Ale je jednoduchšie, keď Ti niekto odpovede pekne naservíruje! Mne sa to tiež nepáči, pretože v pravidelných intervaloch sa tu objavujú rovnaké otázky, na ktoré tu sú aj odpovede. Stačí iba POHĽADAŤ! Nájsť tieto linky mi trvalo asi 10 minút a máš to aj s obrázkami:

http://artmama.sme.sk/node/12508
http://artmama.sme.sk/servitkova-technika/krakelovanie-decoupage-ako-ro…
http://artmama.sme.sk/servitkova-technika/taniere-nielen-pre-zaciatocni…
http://artmama.sme.sk/content/skuska-2-krokoveho-krakelu

Chichocem sa ak sa niekto ma Artmame spýta ako urobiť nejaké artdielko, je to neprípustné, ak si niekto tu dakuje a pýta sa ako poriešiť niečo s clom, či iným úradom, to je v poriadku, prepáčte, vôbec nie som PC neschopná, ale ten archív diskusií je neprehľadný, zahltený vecami určenými skôr pre sociálne siete, informácie sú útržkovité, rozhádzané v mnohých diskusiách, ona už dosť vedela ako to urobiť, myslím, že bola pripravená dosť, ale nič už, svoj názor mi nikto nerozkáže zmeniť... teraz by bolo namieste aby sa konečne vyjadril aj admin

to, že pani Oľga neuznáva Facebook, a iné sociálne siete neznamená, že ak si túto dieru ona tu vypĺňa má právo niekoho kam Chichocem sa eňovať za to, že on to tak necíti

na sociálne kontakty uprednostňujem stránky na to určené, lebo tam si, na rozdiel od týchto stránok môžem upraviť úroveň súkromia, tu sa to bohužiaľ nedá, to síce platí iba pre tých, ktorí to vedia, že pani Oli

stále zastávam názor, že pokojne mohla nepísať jej nič

tak táto diskusia a výmena názorov sa mi vôbec nepáči,tiež som nová ale žiadny podobný problém som tu nemala,všetko mi poradili a som pc antitalent ale robila som podla návodu a ked sa mi nedarilo ochotne mi poradili. Som z tohoto čo tu čítam trošku smutná žienky Smútok

ajkapp, St, 29.05.2013 - 20:59

Tak ja som sa tu so žiadnou nevraživosťou nestretla, aj keď je pravda, že nečítam všetko, len to, čo potrebujem Úsmev .
Keď som so servítkami začínala, najprv som sa naoazaj pár nocí preklikávala po rôznych diskusiách o dekupáži, aby som mala aspoň teoretický základ.
Potom som začala vyrábať ( v mojom prípade mi nejde cez ústa slovo tvoriť Úsmev ), a keď sa mi vyskytol problém, až vtedy som poprosila o radu a hneď mi zo tri artmamy odpovedali a veruže aj pomohli, za čo som im dodnes vďačná Kvietok .
Urobila som už pár vecičiek, niektoré sú celkom vydarené, iné horšie, ale ide to dobrým smerom a stále ma to viac baví.
Takže treba len skúšať, žiadny návod ma to nenaučí tak, že hneď prvé veci budú super.
Chavierka, stačí si dať do vyhľadávača Dekupáž postup a je tam milión návodov a videí.
Nech sa darí Kvietok .

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama