reklama

Servitky na vymenu vs. servitky na predaj


reklama

Mile dievcence ktore vymienate servitky,
zacala by som malu diskusiu na temu predaja servitok, lebo ma zaujima Vas nazor.
Ponukla som servitky na vymenu, ale mam dilemu, lebo si servitky povyberali aj baby, od ktorych ma mozno ziadna servitka neoslovila, na druhej strane by som chcela servitky od bab, ktore neoslovilo nic odo mna. No a teraz kam z konopi?
Ak si niekto odo mna vybral 13 servitok, a ja od neho nechcem nic, nechcem ho odmietnut a sklamat, a aj sa chcem zbavit nadbytocnych servitok, ale nechcem si vyberat len preto ze musim. A od inych si zasa povyberam a nemam co ponuknut ... taky zacarovany kruh.
Ako pocitam, tak pocitam, vychadza mi pre kazdu vyhodnejsie, ak ponuknem okrem vymeny aj predaj za nakupnu cenu servitky plus postovne. Respektujem, ze to niekto moze odmietnut (hlavne zberatelky, to chapem). Pre mna su servitky len nutna pomocka na servitkovanie. Niektore teda chcem hned, o mesiac budu zbytocne Smútok . A radsej by som zaplatila, len nech mi baby poslu co chcem a hned.
No a teda ja by som navrhla nakupnu priemernu cenu 8 centov za servitku + postovne 50 centov - tak som myslim raz platila za cca 15 servitok, ale to sa aj da ist dopredu odvazit na postu. Popripade baby co casto menite, napiste ... Platba samozrejme na ucet, elektronickym prevodom.
Ja som to navrhla amarylke, odmietla, nemam problem. Erika pisem o tom verejne, aby si nemala pocit, ze som na Teba nieco sila. Bol to naozaj uprimny navrh. Bozkávam
Ja teraz "nahanam" Andrejku - andrea1977, lebo tuzim po jej zajacikoch, mam u nej 6ks a rada hned zaplatim 6*8centov + postovne na jej ucet, len nech mi ich posle hned.Zlomené srdce O mesiac bude neskoro a stratim zaujem a bude to fer, ked jej napisem, ze uz ich nechcem? Smútok
Dievcence, cakam na Vase nazory, na moju ponuku aj konkretne navrhy na ceny.Slnko
Dakujem za pochopenie a za kazdy nazor.Bozkávam


reklama


reklama

Komentáre

Ahoj Marta.vobec som nemala taky pocit ze na mna nieco sijesSlnko len som tu par mesiacov a nestretla som sa este s tym zeby niekto predaval servitky.samozrejme nie je to zly navrh,rozmyslala som nad tym aj ked som Ti napisala ze nesuhlasimZlomené srdce

Ja osobne som za moznost aj predaja, resp. kupy. Chcel som sem dat servitky na vymenu, ktore mam navyse, ale ked som si predstavil ten pocet a vsetky mozne permutacie a problemy s parovanim zapricinene nevyrovnanym poctom v ponuke (lahsie sa vybera z ponuky 100 motivov, ako z 20) tak som sa do toho ani nepustil. Chapem, ze aj teraz sa da individualne dohodnut, ked sa chce. No skratka tu myslienku na pridanie moznosti kupy a predaja k terajsim vymenam podporujem.

ja mám podobný problém.niektoré baby u mňa majú odložené aj vyše 10ks,ja u nich žiadne,príp.nemajú ešte ponuku servítiek na výmenu.takže čakám....a doma mám plnú tašku odložených servítiekMlčím
ale s tou cenou je to také na vážkach.niektoré servítky stoja,8centov,kupovala som už aj za 0,33€,ale videla som aj za 0,45€.Mlčím

mdupka, Pi, 29.01.2010 - 22:50

aj ja mam niektore servitky kupene na kusy, ktore som chcela ale uz ma to preslo, tiez stali viac, ale zas ine mam od kolegyne zadarmo, tak mi vysla priemerna cena podla kupy balicka - aj tie ale stoja kde ako, no ale na tie moje balicky by stacilo 8 centov Úsmev

mdupka, Pi, 29.01.2010 - 22:58

este jedna vec - baby by chceli este napr. cajovu servitku, maju ju este v obchode, aj by som ich kupila a ponukla dalej, ale z ochoty, nie ze chcem vymienat a bohuzial urcite nie, kym mam dom zapratany neodoslanymi balickami nevymenenych servitok
a maju aj ine pekne, no ale naco mi tolko, kde to skladovat ...
ako pise stalker, kombinacii je mnoho, bojim sa ze po mesiaci sa radsej do kazdej vysmrkam, ako ju vymienat Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
aspon som sa zasmiala Áno

mdupka, So, 30.01.2010 - 00:28

dakujem Natalka, vdaka za upozornenie, len pre mna ostava otazkou, ci predaj servitky za nakupnu cenu je predaj alebo posunutie dalej - ludia predavaju kvoli zisku ale z 8 centov za servitku ja nemam zisk - mne to pripada skor ako vymena - ak sa vsetky dohodneme na jednotnej primeranej "vymennej cene", ze tych 8 centov je vymenna hodnota za servitku, ak za nu nemam co ponuknut, tak napr. ja Ti poslem 10 servitok za 80 centov, ja dostanem 10 servitok od mamky danky za tu istu cenu a mozno mamka danka od teba - kazdy dostane co chce, nikto nezarobi vo financnom zmysle a kazdy usetri min. jedno postovne, lebo pri klasickej vymene by som posielala servitky Tebe aj mamke danke, tak budem posielat len Tebe ...
ono sa to da aj inak, bez penazi, ale to na to treba ludi - napr. kazdy by vsetky servitky na vymenu poslal na jedno vymenne miesto, centrum, t.j. posielal by raz - naraz vsetko, a tak by si naopak len za postovne vyberal z centra - ale tym padom z ponuky vsetkych dievcat, za 2x zaplatene postovne dostanes vsetko co chces ... no ale kto by to robil?
a tiez, dilema, ak mam na poslanie momentalne viac ako potrebujem, daj taky vlastny realisticky nazor, mam Ti poslat za tu symbolicku cenu, alebo, ako som pisala, vysmrkat sa do tych peknych servitok ? Úsmev (no nevysmrkam sa, zabalim detom desiatu a usetrim kopu energie :) )
vsetko su to uvahy, zaujima ma aj kamilin nazor, dufam ze to najde, a opakujem sa, ale je to asi viac problem servitkarok, co potrebuju niektore servitky hned alebo v urcitom termine, nie problem zberatelov...Kvietok

ahojte, chápem, že z toho nechceme robiť komerc, prikláňam sa však k možnosti kúpiť servítku. Páči sa mi návrh nejakej ceny, z ktorej nikto nezbohatne. Slnko Ja totiž nemám servítky na výmenu, často tu však vidím vzory, ktoré by som okamžite chcela a inde ich zohnať neviem. A radšej dám peniaze spriaznenej duši artmame, hlavne ak to ešte aj jej pomôže. Pre nás občasných servítkarov je to výborné. Ale prispôsobím sa, ak sa dohodnete inak.

mili, So, 30.01.2010 - 09:32

ahoj tiez som spociatku vymienala serv. tu na AM ale pretoze sa mi velakrat stalo ze si niekto dal odlozit serv. a potom ani po mesiacoch o ne neprejavil zaujem som to vzdala. ziskala som vymenami naozaj krasne vzory ale ako ste uz pisaly castokrat bud nebolo mozne nieco ponuknut na vymenu alebo uz niektora z nas nemala taky pocet serv. ako druha. takze tiez sa mi paci tento napad....ale miesto toho ze sa tu bavime medzi sebou o tom, by bolo lepsie priamo oslovit Kamilu co ona na to.Takze mila mdupka napad perfektny len sa snim treba obratit priamo na Kamilu Mrkám .

mozno by sme este den-dva mohli pockat, nech sa este niekto vyjadri, ak chce. Aby bol naozaj trosku prehlad o nasich nazoroch. co myslite?

sofia9, So, 30.01.2010 - 11:14

Ahoj mdupka. V prvom rade by si mala osloviť Kamilu, ja si tu vymieňam servítky z dcérou na AM rok a pol a čo sa týkalo výmien tak sa dalo z dievčatami dohodnúť ale čo sa týka tvojej ponuky s tým musí súhlasiť Kamila a ona sa musí k tomu vyjadriť...Natália

Ja osobne tiež robím so servítkami len občas, a myslím, že táto nákupna idea je super. Pretože nemám žial žiadnu zbierku servítok, čiže nemám za čo vymieňať:( Takže ja som za:)

super nápad, myslím že tych 8 centov je super, ja tak sem tam kupujem v jednej predajni za 10 centov, ale som spokojná, lebo ked vidím tú istú servítku na nete za 0,40 tak mi je zle a este poštovné

admin, So, 30.01.2010 - 13:50

Ok, dievcata, suhlasim, ak to bude v takom rozsahu, ako ste to tu opisali, bez hromadneho predavania, bez odkazov na vlastne stranky, eshopy ... mozete sa dohodnut, je to na vas, ci pod prispevkami v komentaroch, ci mailom. Este raz opakujem, maily cez stranku posielate, tak ze kliknete na meno damy pri jej obrazku, rozbali sa vam nove riadkove menu a z neho si vyberiete Kontakt.

Kamila

Idkafe, So, 30.01.2010 - 16:49

Chcem sa Kamile za všetko poďakovaťZlomené srdce Objímam Zlomené srdce ,pretože mne táto stránka veľa dala...inšpiráciu,uznanie a hlavne povzbudenie. Preto chcem tiež pripojiť svoj názor. Priznám sa, že som často nakúkala na tie servítky na výmenu,ale odrádzal ma práve ten systém, bolo to dobre myslené,ale nie všetkým to vyhovovalo. Myslím ale, že z tých 8-10centov za kus naozaj nikto nezbohatne, ale predsa mnohým poslúži, a ako som to doteraz brala, na to má táto perfektná stránka slúžiť,aby sme si vzájomne pomáhali svojimi nápadmi, radami a povzbudeniami pretože, každý človek túži po ocenení a to ho posúva v živote ďalej. Všetko veľké a krásne vždy vznikalo postupne z maličkostí ako tu... Myslím,že na práci každého z nás je vidno neustále zdokonaľovanie.Preto myslím, že nás viacerých poteší, keď na tejto stránke nájdeme taký svoj malý,lacný artmamovský servítkový bazárik.Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

Ja som tiež z tých, čo by si rada sem tam nejaké servítky z ponuky vybrala, ale nemám na výmenu, tak som len pozrela, že oj aké pekné, ale keď nemám čo ponúknuť, tak nemôžem ani meniť. Už som premýšľala, že si budem kupovať celé balenia a nespotrebované ponúknem na výmenu, ale ja toľko neservítkujem a nastávala by situácia ako opisujete, nerovnakého počtu vybratých servítok, alebo aj tá možnosť, že by som si u dotyčnej či ona u mňa možno nevybrala nič a tým pádom patová situácia. Kusovky dosť pekné majú v mojom okolí najmenej za 27 centov, takže môcť si zakúpiť po cca 10 centov len uvítam. Áno Áno Áno Áno

mdupka, So, 30.01.2010 - 23:10

dievcence dakujem vsetkym, ktore podporili moj navrh a dakujem Kamile za pochopenie servitkarokZlomené srdce
ja osobne pri kazdej vymene jasne napisem, ze som ochotna poslat servitky za tych 8centov/ks + postovne, pokial ma neoslovi ponuka druhev AM a dufam ze v nasej drogerii nezdrazeju a budu v tejto cene dlho Slnko
pevne dufam, ze tak posluzim servitkarkam (a aj sebe, lebo vdaka nim mozem aj ja mat servitky za 8 centov z drogerie) a tiez verim ze aj ostatne AM - servitkarky budu takto ustretove Slnko
zelam Vam vsetkym veeeeeeeeeeela tvorivych napadov a dokonalych dielok Bozkávam

Sofhia, Ne, 31.01.2010 - 00:32

Mdupka, este moja mala poznamka, ze niekedy sa stane, ze niekto ma servitky zo zahranicia, kde ceny kusoviek nevychadzaju na 8 centov, ale naozaj na 30 centov - osobne som kupovala servitky v novembri v Spanielsku v dekor obchode a skoro som odpadla ked som videla balenie 20 ks za 5-6 EUR. pisem to len ako poznamku btw. aby si kocky nahodou nemysleli, ze niektore artmamy chcu na nich zarabat, ked maju servitky nakupene v zahranici a v pripade zaujmu predaja uvedu takuto cenu.

Lucy13, Po, 01.02.2010 - 00:41

Musím sa pridať k Sofhii, ja servítkujem veľa a tak dosť často nakupujem servítky v celých baleniach, a hoci ich nekupujem v zahraničí, ale u nás, tie ozaj pekné pod 20 centov nekúpite. 3-4 EUR za 20 ks balíček je aj u nás úplne bežná cena, samozrejme záleží na tom, o aké servítky ide, ale tie, ktoré mám ja, by som za 8 centov nepredala, veď ako kusovky sa bežne predávajú aj za 50 centov. No myšlienka predaja sa mi páči a každý predsa môže ponúknuť čo uzná za vhodné Úsmev

mdupka, Po, 01.02.2010 - 16:51

no moja, ale ked budes vymienat kus za kus, tak je v podstate jedno, kolko stala Tvoja servitka, lebo ju mozno vymenis za moju 8centovu Mrkám
ano, kusovky su drahsie, aby obchodiky na tom zarobili, tu by malo byt jasne, ze si pomahame a nezarabame na sebe Kvietok
ked sa zacnu predavat servitky po 40 centov, nikto nebude vediet skontrolovat, ci na nej naozaj nezarabas a tym padom nam vsetkym je hadam jasne, ze to Kamila stopne, lebo nikto nebude zarabat na jej stranke, to si mozeme dovolit len na vlastnch strankach ... takze bojim sa, ze takto to nepojde Smútok

Lucy13, Ut, 02.02.2010 - 10:28

Je mi to jasne, prave preto som napisala, ze je na kazdej z nas, co na predajza tych 8 centov ponukne.
Ja uplne chapem o co vam ide a plne s tym suhlasim, chcem len poukazat na to, ze aj tento spôsob, rovnako ako vymena, bude pre niekoho vyhodna a pre niekoho nie, lebo ak ja ponuknem svoje servitky za 8 centov, tak som si absolutne ista, ze sa okamzite predaju a ja za ne nedostanem ani to co som za ne dala, ale ked si budem chciet vybrat nieco ja na takej istej urovni, tak nebudem mat z coho.
Pri vymene sa aspon môzem rozhodnut za co tie svoje som ochotna dat, ale zase je tam nevyhoda toho vymenneho procesu. Vsetko ma nieco pre aj proti.
Mozno by stalo za uvahu popracovat trochu na tom spôsobe vymienania. Mne osobne by mozno vyhovovalo, keby artmama, ktora chce nieco vymenit, dala sem svoju ponuku, ja by som si ju pozrela a rozhodla by som sa, ze 4 z jej 10 servitok by som chcela, poslala by som jej mailom co som ochotna za ne ponuknut ja a ona by mi napisala, ci suhlasi s vymenou, alebo chce so mnou vymenit len 3, pripadne, chce aby som jej za jej 4 ponukla este nieco ine navyse a pod. Bolo by to vzdy na individualnej dohode medzi dvoma a bolo by to urcite rychlejsie a hlavne by tam bolo viac moznosti ako sa dohodnut o spôsobe vymeny aj dorucenia. Tu by jednoducho kazda zverejnila iba svoju ponuku a cakala by na odpovede mailom a s kazdou by sa uz potom dohodla individualne. Ja si myslim, ze ak niekto velmi chce niektore servitky a chce ich rychlo, je mu jedno, ci zaplati postovne za 5 kusov, alebo za 20.Ja osobne casto hladam konkretnu servitku, ktoru v danej chvili, ked ju potrebujem, neviem najst ani v obchode, ani na nete a mozno prave tu by ju niekto chcel vymenit, tak by som sa s nim rada pokusila dohodnut na nejakej rychlej vymene aj za cenu toho, ze zaplatim postovne len za menej kusov. To je ale iba môj nazor, mozno ostatnym by vyhovovalo nieco ine, ale urcite by sa s tou vymenou dalo este nieco vymysliet, ved nas je tu cela kopa Úsmev

anay, Ne, 31.01.2010 - 15:15

mne sa tiež páči nápad, keby som si niektoré servítky mohla kúpiť,lebo nemám vždy dostatok servítiek na výmenu,niektoré dievčatá sú také milé že pošlú aj viac a ja sa cítim hlúpo že sa im neviem rovnako odplatiť/nejakými servítkami čo ešte nemajú/som zberateľka a tak musím niečo do svojho koníčka/primerane/ investovať,ja kupujem balíček tak od 1,30 do 1,91€,kamoška kupuje v Rakúsku do 2€ za 20ks ,no videla som aj drahšie...Úsmev

Jana, Ne, 31.01.2010 - 21:35

...mne sa to tiež pozdáva...mám doma kopu servítok a neviem už s kým meniť,lebo som už menila so spústou dievčat,veľa servítok som aj darovala,lebo som si nevedela vybrať...teda moje servítky sa páčili,dotyčná si vybrala ale mne sa v jej ponuke nič nepozdávalo...tak som čakala,kým sa u nej niečo nazbiera,alebo som vymenila aj také,ktoré sa mi veľmi nepáčili,len aby boli do počtu...to sa mi stalo niekoľkokrát...ja by som pristala aj na nie celé servítky,veď minieme iba jednu časť a tri zostanú...Úsmev

mdupka, Ne, 31.01.2010 - 22:28

myslim si, ze vsetko je o ochote a dovere Kvietok
o ochote posunut dalej bez zisku tej baby co ponuka Bozkávam a o doveretej co berie, ze na nej nechce nik zarobit Slnko
ked si udrzime taky standard, pojde to
ked to bude niekto zneuzivat, budeme mat k tomu skor negativny postoj
ako som povedala, ja budem (ak budem nico na vymenu mat) vopred upozornovat, co som ochotna "posunut" dalej a za kolko - verim zatial babam, ze kupuju aj za drahsie (videla som v Tescu tiez za cca 2,5 €) - ale ak to kazdy poda verejne, bude to pod verejnou kontrolou, ktora si bude vyberat, moze s tym kalkulovat a rozhodnut sa Pohoda

sandri, Po, 01.02.2010 - 11:00

Jednoznačne súhlasím s nápadom aj predávať/kupovať, tiež mám doma kopu servítok, kupujem zásadne na kusy, ale na 8 centov to nevychádza. Myslím si, že keď pod ponukou na výmenu/predaj uvedieme aj cenu - reálnu - kúpnu, však každá z nás to vie posúdiť, tak tá, ktorá má o ne záujem jednoducho zváži, či jej to za to stojí. A ak by sa tu objavili nejaké nehorázne ceny za kusovky, myslím si, že by sme si medzi sebou veľmi rýchlo vybavili. Ja by som sa určite nechcela dostať "na pretras" tu na verejnej diskusii ako tá, čo ide zarábať na spriaznených AM dušičkách. Slnko

Toto sa mi páči - nemusí byť jednotná cena, ale každá servítka bude mať uvedenú svoju. Dôvera nezaškodí, ak to niekto poruší, tak sa dá z bazára prinajhoršom vylúčiť. Pri swapoch sa o podobnom tiež hovorilo. A každý si zváži sám, či za tú cenu kúpi či nie.

ajatko, Po, 01.02.2010 - 11:48

Áno Tlieskam Áno ja som tiež za taký malý,lacný artmamovský servítkový bazárik ako písala Idkafe, tiež pred rokom som menila a tiež nemam z toho moc dobré skusennosti, nevzťahuje sa to na všetky artmamky ale bolo ich dosť, ktoré si nechali odložiť aj 20 kusov a aj po výzvach vôbec nereagovali, takže som tiež od tejto výmeny už odstúpila, servitky kupujem ďalej, ale ak by sa zriadil bazárik s týmto účelom bola by som velmi rada a mám čo ponúknuťÚsmev snaď len že cena by sa relatívne dala dohodnuť s konkretnym záujemcom bo kupovla som servitky z dovozu kde 20 kusov vyšlo aj na 84 sk, takže tých 8 centov....

tapka, Ut, 02.02.2010 - 14:58

Som jednoznacne za napad predaja/kupy servitok a nejdem tu znova rozpisovat preco, uz ste to viackrat vystihli. Bude na to vytovrena osobitna kolonka alebo ako?

mdupka, Ut, 02.02.2010 - 15:18

urcite kolonka nova nebude, len ochotne AM v ramci pravidiel urcenych Kamilou mozu pri vymene ponuknut aj "predaj", ak su ochotne takto menit Kvietok
myslim, ze aj naopak to pojde - pokial si nieco vyberies, napis do komentara, co chces a ze nemas na vymenu, konkretna AM Ti odpovie bud v komentari alebo mailom, ci sa da Kvietok

jej super, konečne si budem môcť kúpiť servítky aj cez net, cez e-shop je to drahé a plus ešte poštovné to sa totálne neoplatí. Ja sa tiež pripájam k nápadu predaja servítok a cena je fakt úžasná. Nakoľko ani ja nemám doma zbierku servítok, čim nemám ani servítky na výmenu, tak mi to bude viac vyhovovať. Dík

aj ja sa pripajam k navrhu ak kupovat servitky Úsmev tiez rada servitkujem uz rok,ale tolko servitok na vymenu nemam ,kedze vacsinou kazda z nas chce povimienat po viac kusov,nielen napr 5 ... takze mne by sa toto pacilo ..a tych 0,08 centov s tym suhlasim.... Úsmev

a este by som chcela dodat,ze by bolo dobre aj napr len jednu alebo dve casti z tej servitky..ved kazdy neminie vsetky 4 casti Úsmev len moj nazor

mdupka, Št, 06.12.2012 - 14:44

marketka, pis do tej druhej diskusie k dasi, toto je 2 roky stare, tu to nejak nema zmysel Kvietok

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama