
Komentáre
ja odpadneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Zita58
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
neskutočne kráááááááááááááásne,
marti kde na to chodíš na tie nápady
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
so pštrosích vajec sa vo svete robia lampy.Táto lampa nie je od nikoho odkukaná ani kopírovaná.Je jedinečná originálna vyhotovená len 1 ks na celom svete.Takúto lampu nikto iný ešte nespravil.Ďakujem
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Dobré...
No to je ale nápadík...
Mohu jen tleskat...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
zase som skoro odpadla, krása prekrásna
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
aj toto sa da?
Originalne
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
krásne
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
ďakujem Vám všetkým
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
suhlasim s motyjel je to zaujímavy napad krasne detialy nadhera
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
nádhernáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
ďakujééééééééééééééém
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
perfektné
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
to je super, veru by ma nenapadlo, že zo pštrosích vajec sa dajú robiť lampy!
Martuška, ukážeš nám ju na tvorivých dielňach, prosíííím?
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
jasne že ukážem a donesiem aj svoje kraslice......júúúúúúúúúúúúúúúúj ako sa len na Vás teším
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Tak na takéto dielko sa budem musieť ešte veľmi učiť.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Necítite sa trápne, keď kopírujete niečo, čo už vymyslel niekto iný? A to už nevravím o tom, ako si tu dovolíte písať, že to ešte nikto nevymyslel a nie je to od nikoho ani okopírované.... Podľa mňa je to dosť úbohé..
S pozdravom CuCa
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Milá CuCa-ZV,nie nekopírujem,skúste nájsť ešte jednu takúto lampu s takýmto vzorom a v takomto prevedení.Keď ju vypátrate kludne sem dajte link........už sa tešíííííííííííííím
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
CuCa-ZV si tu prihlásená len chvíľku, niečo cez 1 hodinu a za tú dobu si poriadne ani neprečítala, čo píše Marta-49 vyššie, že pštrosie lampy sú na internete a to , čo ona vytvorila, nie je od nikoho okopírovné. Tak prečo by sa mala cítiť trápne, veď nekopírovala nikoho.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Ečka
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Milá Marta, vaša lampa je zaujímavá, ako aj to, že vždy prídete s niečím "nápaditým" po tom, ako to najskôr a prvá urobí Sue_33 alias sueart design. Nie je to narážka konkrétne len na túto lampu, ale na väčšinu kreatívnych nápadov, s ktorými prídete potom, ako ich zverejnila spomínaná Sue_33. Videl som viacej debát a komentárov, mám rád ľudí, ktorí sa odlišujú a sú originálni. Vy vyrábate príjemné madeirové kraslice, to áno, je to nespochybniteľné. Prečo si však nepriznať, že nápady ohľadom iných dekorácií z vajec Vám nie sú vôbec blízke. Vždy si obhajujete, že to Vaše má iné prvky, nedá mi nereagovať. Položím Vám jednu otázku s konkrétnym príkladom, aby som tu nehovoril len tak všeobecne. Táto lampa, napísali ste, že je ich na webe veľa rôznych, ÁNO je, ale prečo ste s ňou prišli až po tom, čo nejakú vyrobila sue_33..?? To je tá správna otázka, a platí to aj pre iné dekorácie... Inšpirovať sa má právo naozaj každý, to je samopochopiteľné, ale sú aj iné spôsoby vyhotovenia lámp a nenarážam na váše tienidlo.
Na túto stránku som sa dostal náhodou. Venujem sa luminografii, ale žiadna z kategórií na stránke nevyhovuje zaradeniu mojich výtvorov. No, na túto stránku chodím rád, pretože je tu veľa kreatívnych ľudí a rád si oddýchnem pri kochaní sa tým, čo dokážu Artmamky a niektorí chlapi.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Nemohli by ste už prestať s tou smiešnou vojnou? O čom teraz idete točiť, že ktorá to našla inde na internete prvá? (Keďže danú techniku ani jedna nepoužila prvá, však?)Chcete za to aj nejakú trofej? Už by ste mohli nasmerovať tú energiu zvolenského klubu na niečo užitočnejšie. Napríklad zverejnenie niečoho pekného a nie je pravda, že na to, čo tvoríš tu nie je miesto. Kto chce nájde. Kamila je veľmi ústretová a všetky kategórie vznikli tak, že niekto vložil obrázky ako prvý.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Keby to aj bolo odkopírované, tak niečo takého nádherné je makačka urobiť. A ty sa necítiš trápne, keď tu máš figu borovú uverejnenú a pindáš tu do niekoho?
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
sú úžasné,k nim sa neda dať ani komentár.bez slov -šikovnica.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
no to je niečo!!!!!!!
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
ďakujem moje zlaté
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Ani ja nemam slov,ani som netusila,ze sa z vajicka da urobit lampa a tato je paradnica paradna!
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Milá Marta, vaša lampa je zaujímavá, ako aj to, že vždy prídete s niečím "nápaditým" po tom, ako to najskôr a prvá urobí Sue_33 alias sueart design. Nie je to narážka konkrétne len na túto lampu, ale na väčšinu kreatívnych nápadov, s ktorými prídete potom, ako ich zverejnila spomínaná Sue_33. Videl som viacej debát a komentárov, mám rád ľudí, ktorí sa odlišujú a sú originálni. Vy vyrábate príjemné madeirové kraslice, to áno, je to nespochybniteľné. Prečo si však nepriznať, že nápady ohľadom iných dekorácií z vajec Vám nie sú vôbec blízke. Vždy si obhajujete, že to Vaše má iné prvky, nedá mi nereagovať. Položím Vám jednu otázku s konkrétnym príkladom, aby som tu nehovoril len tak všeobecne. Táto lampa, napísali ste, že je ich na webe veľa rôznych, ÁNO je, ale prečo ste s ňou prišli až po tom, čo nejakú vyrobila sue_33..?? To je tá správna otázka, a platí to aj pre iné dekorácie... Inšpirovať sa má právo naozaj každý, to je samopochopiteľné, ale sú aj iné spôsoby vyhotovenia lámp a nenarážam na váše tienidlo.
Na túto stránku som sa dostal náhodou. Venujem sa luminografii, ale žiadna z kategórií na stránke nevyhovuje zaradeniu mojich výtvorov. No, na túto stránku chodím rád, pretože je tu veľa kreatívnych ľudí a rád si oddýchnem pri kochaní sa tým, čo dokážu Artmamky a niektorí chlapi.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Milá/ý/ WIPE,keď si niektorá šikovná artmama,alebo artotec oservítkuje črepník,alebo dózu na kávu padajú tieto výčitky?????????????Keďže ma bavia kraslice a celkovo Tvorba z vaječnej škrupinky,máte pocit že mi nie je dávno známe čo sa snej dá spraviť???????????????Všetko záleží od jednej veci.....kedy zoženiem komponenty na to čo sa dá spraviť.Obdivujem mini kočík z vaječnej škrupinky......ale zožente na Slovensku kovový dekoračný spodok......zožente na Slovensku ozdobné postavce.... ,povzneste sa nad tým čo kto skôr urobí na Slovensku.............vo svete spravili všetko dávno pred nami......Nechápem jednu vec......prečo súperenie....prečo narážky.....mali by sme my šikovné slovenské ručičky držať spolu.Na Slovensku málo kto vie oceniť ručnú prácu.ja nechcem byť sokyňou SUE.Obdivujem práce jej maminky,stretli a zhovárali sme sa vlani na remeslách v pukanci/keď tam bol náš prezident/.Obdivujem aj práce Sue,aj ked ju osobne nepoznám.Neviem prečo Vám vadí že si niekto iný spraví šperkovnicu,alebo trebárs lampu alebo niečo podobné čoho je vo svete plno....keby bola Sue prvá čo spravila lampu s vajca......???????stálo by to na zamyslenie.Jedna vec je istá že ihelníček nespravím.....v tom je naozaj originálna...také som ešte nevidela.Nekazme si pocit s tvorby,ktorá je pre mnohých z nás odventilovanie po celodenných stresoch.TVORME ,naučme tvoriť čoraz viac ľudí či už ženy alebo mužov....podarujme im ten pocit pohody,ktorý pri tom vzniká ................ja len tolko
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
milá marta-49, skláňam sa pred tvojou tvorbou, pred tvojím umením vytvoriť z obyčajnej škrupinky, ktorú ja osobne vyhadzuje do smeti, urobiť takúto krásu. Neviem pochopiť tú žabomyšiu vojnu. Sama si napísala, že lámp zo pštrosích vajec je na nete habadej. Ak niekto nevie čítať, je to jeho problém. Tí, ktorí nevedia čítať, mali by sa vrátiť do prvej ľudovej, a skúsiť to odznova.
Martuška, ťapkám ti, klaniam sa a hlbočím, robíš prekrásne dielka.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
narcis ja len toľko....ďakujem
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Milá narcis, je naozaj milé zastať sa človeka, nemám proti tomu nič, na druhej strane, položil som jednoduchú otázku marte-49, ktorá sa týkala lampy, nepýtal som sa na špeciálne doplnky, ktoré sa na Slovensku zohnať nedajú (ako spomínala). Keď sa pýtam, rád dostávam odpovede. Čo sa lampy týka, zjavne je na Slovensku možné dostať takéto doplnky na jej výrobu. Len som sa pýtal, prečo to už neurobila skôr..?
Milá narcis, keď sa zastávate človeka, je dobré si uvedomiť, aké argumenty použijete. Ak sa ideme hrať na to, kto ďalej dociká , potom nepobádajte človeka, aby sa vrátil do prvej ľudovej. Lebo aj písať treba vedieť gramaticky správne a to síce nie je narážka na Vás milá narcis, lež na človeka, ktorého obhajujete a ďalej, ak poúčate o čítaní, poúčate aj pani Martu, ja som jej dal konkrétnu otázku o lampe... Okrem iného
A budem sa opakovať, zohnala doplnok na výrobu lampy, teda ju mohla spraviť skôr... A tým sa vraciam k svojej otázke.
A ešte raz milá narcis, kladiem slušné otázky, no Vy zjavne neviete urobiť nič iné, len sa pustiť do človeka s argumentom, ktorý sa otočí proti Vám. Ak Vy by ste vedeli čítať, prečítali by ste si správne moju otázku...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Neviem prečo neustále máte v hlave otázku, že sa tu má uverejniť len jedno dielko z danej témy, to by sme napríklad vo vyšívaní mohli mať uverejnené len výšivky, ktoré si dotyčná osoba urobila od kresby až po vyšitie. Vzhľadom na to, že je to veľmi náročný proces, sa predlohy na výšivky kupujú. Hotové dielka teda sú od iného autora než ktorý dielko uverejnil. Ten ho len remeslene zpracoval. Nevidím dôvod prečo by na tejto stránke mala byť len jedna lampa z pštrosieho vajca, keď autorov môžme mať viac. Zohnať lampu na výrobu predsa nestačí, musí prísť inšpirácia, mať potrebné komponenty, a nakoniec aj chuť. Keďže sme ľudia rozdielny a nápady prichádzajú niekedy hneď a inokedy až o niekoľko mesiacov, nemyslím, že je nutné tu mať niečo uverejnené medzi prvými. Ja osobne mám niektoré veci rozpracované niekoľko rokov a vôbec mi nevadí, že ich dokončím, poprípade úplne prepracujem o ďalších niekoľko rokov. Nechápem Váš postoj, aby ste útočili aj na slová pochvaly, ktoré vôbec nie sú určené Vám. Myslím, že je jednoduché niekoho odsudzovať. Možno pre to, ste neuverejnili nič zo svojej tvorby. V profile píšete, že máte rád kreatívnych ľudí a pritom, do niektorých sa neustále triafate. Nezvyknem písať takéto dlhé komentáre, ale nedá mi ak reagujete na niekoho, komu sa táto lampa páči a zároveň na Váš "vydarený" komentár ragoval. Píšete, že sa venujete luminografii a sem, že sa nedá zaradiť, a čo kategória všetko ostatné? Podľa Vás sa Vaša tvorba sem nedá zaradiť? Ak by Vás bolo totiž veľa, dala by sa vytvoriť ďalšia kategória, len pre jedného sa to asi neoplatí. Možno veľa ľudí zaujímalo, ako vlastne vyzerá to čo tvoríte, aj keď možno mnohí ani nevedia, čo to je. (Luminografia - kresba svetelným zdrojom väčšinou v pohybe na fotocitlivý materiál).
Makovicka
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Príjemné slová.
Ja som len položil jednu otázku a myslím si, keby som dostal odpoveď na otázku, ktorú som sa pýtal, nemuselo dôjsť k takémuto dohadovaniu. Stačilo odpovedať priamo...
Čo sa luminografie týka (správne ste to vysvetlili), nechcem to však dávať do všetko ostatné. Niečo vymyslím
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Veľa vecí mám v pláne urobiť a je mi jedno,či to niekto spravil predomnou alebo nie.Tvorím pre svoje potešenie.Pre mňa tvorenie znamená žiť!Neosočujem nikoho keď niekto spraví niečo po mne napr.:toto som spravila 18.apríla 2009 http://www.artmama.sk/velkonocne-kreacie/svadobna-noc-pstrosie-vajce-0 a tiež som nekládla otázku sue,že prečo spravila svadobné vajce http://www.artmama.sk/velkonocne-kreacie/svadobna-emu trištvrte roka po mne.Ten istý motív ,iné prevedenie.Mala som klásť otázku???Mám položiť otázku,že prečo robí šperky- prstene,keď ich už dávno spravil niekto pred ňou???A takto by sa dalo pokračovať.Aký to má význam???Zatial každý s nás čo tvorí sa inšpiruje niečím čo vidí zo sveta,alebo u nás.Líši sa to prevedením.Každé prevedenie je podľa schopností tvorcu.Zatiaľ som sa tu nestretla s vynálezom,ktorý by nemal od niekaľ inšpiráciu.Povedala som si,že budem tieto reakcie ignorovať,ale nedá mi to.Tešte sa zo svojej tvorby,tak ako sa ja teším zo svojej a nekazme si zvyšok dnešnej krásnej nedele.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Keď som prišla na túto stránku a zbadala práce od Sueart, nedalo mi, aby som nenavštívila jej stránku. Na mňa boli kraslice veľmi vyčačkané (prepáč Sue, ale je to len môj názor), ale evidentne vypracované precízne, čiže mi aj tak padla sánka. Potom som tu videla pár vlákien s trápnymi vojnami o originalite. Niektoré zmizli. A hádajte čo sa stalo? Už nechodím na stránky Sue, pretože som si ju zaradila do kategórie nechutné rýpanie a nebudem si dvíhať adrenalín vďaka tomu, že niekto neustále sleduje, či niekto iný nepoužil takú istú techniku. Takže asi takú pomoc Sue poskytujete, keď už sme pri tom zvažovaní argumentov. Mne celá táto vojna mierne zaváňa komplexami vrátane toho vyhlásenia o nemožnosti zverejnenia vašej tvorby. Nie nebojte sa, nespadne vám gloriola, keď uverejníte svoje umenie medzi nás plebs, ktorá tomu nerozumie. Bude nám stačiť tú techniku nejako priblížiť, aby sme pochopili. My sa radi vzdelávame. A za seba môžem zodpovedne vyhlásiť, že nebudem zisťovať, kto ju historicky použil ako prvý.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
supiš
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Nuž Martuš, ta lampa je super. Je naozaj prekrásna a neviem k čomu sú dobre tie žabomyšie vojny. Ten čo rad tvorí, väčšinou tvorí pre radosť a neviem potom o čom to všetko je. Do krásneho tvorenia
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Veľavážený wipe!
Nebola som na Am veľmi dlho, lebo práve takéto žabomyšie vojny mi uberali silu a zle pôsobili na moje zdravie. Vašu otázku som opomenula schválne. V ten večer som sedela pri PC veľmi dlho a váhala som, či na vašu otázku aj reagovať. Myslela som si, že radšej sa k tomu nevyjadrím. Ale v plnom rozsahu súhlasím s makovičkou. Ste snáď vyvolený a oprávnený hodnotiť, ktorý výrobok sa má a ktorý sa nemá uverejniť na AM?. Ste oprávnený stanoviť čas, kedy k niečomu takému dôjde?. Prečo Vás irituje práve to, že marta-49 uverejnila obrázok svojej lapmy, ktorou sa inšpirovala na nete, až po sue_33? Pre mňa osobne je to nepodstatné. Koniec koncov je tu veľa takých výrobkov, ktoré sa opakujú. Osobne iba háčkujem. Na ostatné ručné práce buď nevidím, resp. nemám dostatok sily v rukách. Uháčkovala som stovky anjelov, možno už aj do 50 čiapok. Takých anjelov a také čiapky, aké robia aj iné AM. Nikto neprotestoval, že som ich obrázky uverejnila na AM. Iba Vás akosi "podozrivo" mrzí, že marta-49 uverejnila lampu až po sue_33. Nevravím, sue_33 robí pekné veci, akomak, trochu, dosť vyumelkované, ale sú to pekné veci. Ak sa Vám veci, ktoré robí marta-49 nepáčia, jednoducho ich nehodnoťte, nevšímajte si ich a nerozpútavajte tu búrky v lyžičke vody.
Aj keď Vás možno neprecikám, aspoň sa o to pokúsim.
Prajem príjemný deň.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Jednoducho som si vyjadril svoj názor, iba som sa pýtal na to, čo som chcel vedieť. Nie je nič zlé na tom položiť otázku... Ale ľudia častokrát neradi odpovedajú, keď sa človek pýta. A prečo sa nespýtať priamo..??
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
...nič nie je zložité, pokiaľ má kto poradiť...
Myslím, že všetko tu už bolo vymyslené, len každý tomu dá iný dych.
Tešme sa z maličkosti. Bez malých vecí nie sú veľké.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
ten wipe je akysi komplic sue(nic v zlom) , preco mu to tak velmi vadi?marta-49 sice nekomentujem vsetky tie prekrasne kraslice, nestiham vsetko sledovat..mate moj velikaaaaaaaaaaaaansky obdiv
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
nádherná práca... na tejto stránke zverejňujeme svoje výrobky preto, aby sme sa určite aj pochválili, čo dokážeme, aby sme inšpirovali ďalších, prípadne si prečítali rady pre zlepšenie svojej práce... ja som sa tu naučila používať techniky, o ktorých som dovtedy ani nepočula. a to všetko ma naučili konkrétni ľudia, ktorí mi radili, vyhotovili fotopostupy, ktoré zverejnili na svojich stránkach, jednoducho sa tešili z toho, že niekomu pomohli a inšpirovali ho. každý náš výrobok je originál. preto nerozumiem, prečo sa hneváte, ak niekoho inšpirujete vytvoriť takúto krásu
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Myslím, že čo sa lámp z pštrosích vajec týka, stačí dať do prehliadača vhodné slová a nájde sa všeličo http://images.google.sk/images?hl=sk&tbs=isch%3A1&sa=1&q=ostrich+egg+la…
napríklad aj obrázky z roku 2002 http://www.emuszine.com/Egg%20Artists/tina_munford.htm
aj datované z roku 2008 http://greateggspectations.net/2008.aspx
http://www.fractalenlightenment.com/2008/10/art-of-carving-eggshells.ht…
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
no, zapojim sa, lebo aj keby sme zabudli na google (daska ma pravdu, je to kde kade) a ine stranky, 15.10.2009 som na AM dala odkaz na inspiraciu pre vsetkych:
http://www.artmama.sk/decoupage-pstrosie-vajcia
takze sa zastanem martusky, je to napad vseobecne znamy a ani sue nespomenula na AM lampu z pstrosich vajec prva (sue svoju uverejnila na AM 25.12.2009) - ani jedna ju nevymyslela ani jedna nema na nu patent, kazda ju robi inak a svojsky, tak nechapem, preco sa tu niekto navaza do marty
lampa je krasna, len tak dalej
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Bez urážky dievčatá, nechápem, prečo tu preberáte mňa bezo mňa?! A či vám nestačilo ohováranie a nabádanie proti mojej osobe pred časom v Kaviarni? Posluhovačov nepotrebujem, som samostatný človek s perfektne vybavenou intelektuálnou dispozíciou. Nebodaj vás trápi, že sa ma niekto zastal, komu týmto ďakujem o to viac, že ho vôbec nepoznám. Ale nečudujem sa, slovenská nátura je hold ťažká, je to smutné.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Sue,navrhujem,tvorme si každá ďalej pre svoju radosť.Ani jedna s nás nevymyslela niečo,čo nebolo ešte vymyslené.Ináč by naše mená figurovali medzi významnými svetovými vynálezcami,ako sú fyzici,chemici atď.Múdrejší ustúpi.Nemienim rozplytvávať túto žabomyšaciu vojnu. Ja si výtvory SueArt design vážim a obdivujem ich a gratulujem k vernisáži na Zvolenskom zámku.Táto stránka je pre tvorivé ručičky ľudí,ktorí sú tu registrovaný.tvoríme všetci hlavne pre svoje potešenie a nie pre súperenie.Každý ma na niečo talent vačší a niekto menší.Ale každé dielko spravené z láskou poteší a my ho radi poobdivujeme.Bár by boli toto jediné problémy.Je kríza,Slovensko zápasí s vysokou nezamestnanosťou,pomaly vznikajú v niektorých rodinách existenčné problémy.A nedajbože sa k tomu prikmotrí nejaká nemoc.Sue,težme sa s každého dňa ,ktorý sme prežili v pohode.Všetko dobré.....Marta
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
sue ty si riadny pokrytec o tebe bez teba? a ty si sa tiez osopila na martu bez nej a vsade to pises je to trapne a ze sa ta zastali?
aj marty sa zastali to ta stve?nemam slova na teba.nemienim nikomu drzat stranu ale je to vsetko o tvoreni a nie o tom kto co okukal ani ty nemas patent na rozum tak sa tak netvar
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Pani Marta, ja navrhujem, aby ste rešpektovali určité pravidlá, aby sme sa už viac nezišli v konflikte. Nemám chuť ani čas na negatívnu energiu a nemám chuť sa naťahovať ani v žiadnych sporoch. Hra na city u mňa nemá pochopenie, poďme teda svojou cestou a nevšímajte si moju stránku, ani ja si Vašu nevšímam, pokiaľ ma na to neupozorní admin môjho webu. A nechodím k Vám ani čerpať inšpiráciu. Keď sú nejaké otázky, veľmi rada zodpoviem. Všetko dobré aj Vám ...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
vkladám príspevky so Sue-úvaha,ked ich náhodou vymaže:
úvaha?
Vložil(a) sue_33, 22. Február 2010 - 11:02 Všetko ostatné Je naozaj nepríjemné, keď jedného dňa zistíte, že niekto si pomenoval kvázi obchodnú značku podobným štýlom ako je tá Vaša (dodržanie veľkosti a striedania písmen, identický, resp. ľahko zameniteľný obsah). Ešte viac Vás zamrzí, keď niekto na svojich výrobkoch bez štipky hanby použije Vami vymyslené prvky a detaily. Vrcholom KREATIVITY však je, keď ten niekto do slova a do písmena okopíruje text z Vašej úvodnej web stránky a bez ešte väčšieho kúska hanby ho použije na svojej stránke. Povedzte mi, ako je možné chrániť sa pred takými parazitmi??? Nestačí snáď, že si človek registruje ochrannú známku a chráni svoje práce duševným vlastníctvom, čo nestojí malé peniaze?! Ale čo tam po peniazoch! Kde sú morálne hodnoty, etika, svedomie? Stačí sa snáď vyspovedať? Podľa mňa ani nie, na úbohosť a prízemnosť asi niet lieku.
Ďakujem ›
Sue, daj link, nech si "TOHO
Vložil(a) zuzanam, 22. Február 2010 - 11:15
Sue, daj link, nech si "TOHO XY" pozrieme a urobíme si mienku
odpovedať Zial, ludia su uz taki, tomu
Vložil(a) Alena7, 22. Február 2010 - 11:37
Zial, ludia su uz taki, tomu sa asi nevyhnes Ale ked si da s cimkolvek clovek nejaku namahu, tak to potom mrzi dvojnasobne...
odpovedať A ak máš registrovanú
Vložil(a) zuzanam, 22. Február 2010 - 11:54
A ak máš registrovanú značku, tak to využi - veď preto platíš tie peniaze. Hlavne si stiahni nejaký dôkaz, aby si to mohla použiť
odpovedať Verejná hanba je na to
Vložil(a) teta maja, 22. Február 2010 - 11:56
Verejná hanba je na to najlepší liek, zverejni to!!!
odpovedať Aj ja som za zverejnenie!!!
Vložil(a) modralentila, 22. Február 2010 - 12:06
Aj ja som za zverejnenie!!!
odpovedať A ja presne viem o com
Vložil(a) xKatarina, 22. Február 2010 - 12:50
A ja presne viem o com hovoris. Vsimla som si to okamzite, ako som uvidela niekolko fotiek... Smutne...
odpovedať (bez predmetu)
Vložil(a) kora3d, 22. Február 2010 - 16:50
odpovedať Milé Artmamy a
Vložil(a) marta-49, 22. Február 2010 - 12:58
Milé Artmamy a Artoteckovia,útok Sue patrí na moju osobu.Stačí si pozriet čo sa popísalo od jej prívržencov k mojej lampe so pštrosieho vajca.Neviem či ma chce dať na odstrel,alebo čo chce so mnou urobiť.Je smutné,že ma tak nenávidí aj ked sme sa v živote ešte nestretli.Čo sa týka mojej stránky.Moju stránku www.marti.estranky.sk som si založila 9,2,2009 .Vtedy Sue nemala stránku www.sueart.qsh.eu ,mala len stránku svet magnetiek. Kľudne si kliknite na www.marti.estranky.sk a na www.sueart.qsh.eu a posúďte sami či som okopírovala stránku od Sue. Čo sa týka samotného názvu AtaArt zvolila som si ho preto,lebo ako popisujem na svojej stránke volali ma Ata.A-mi vyhovuje aj preto,že je prvé v abecede.Keď si do Google napíšete ART ponúkne Vám kopec obchodných značiek,ako napr:
Blue Art design,Deep Art,Music Art,Baby Art,Bil Art,Over Art,BB Art a kopec ďalších.Títo všetci patria na odstrel ako ja? Čo sa týka písma,používam písmo dostupné programom EXCEL,OFFIS v počítači.Koľko ľudí používa toto písmo?Ja som na túto stránku natrafila,a bola som šťastná že som tu medzi Vami.Tvorenie je môj koníček.Nejde mi o prestíž.Niečo sa mi podarí viac,niečo spackám.Milerada prijmem radu aj kritiku.Rada pomôžem a poradím každému kto sa na mňa obráti.Nedržím a netajím nič pod pokrývkou.Mám radosť keď sa niekomu podaria pekné kraslice ,a ja som mala možnosť aspoň trošku poradiť.Tí ktorí ma chcete odstreliť nech sa páči.... ,ale ako potom budem tvoriť???? Pre mňa tvorenie znamená žiť.Pre mňa tvorenie je oddych po celodenných stresoch.Ja len toľko.......
upraviť odpovedať Nemám chuť toto
Vložil(a) sue_33, 22. Február 2010 - 13:25
Nemám chuť toto komentovať ... Nepoznám ani metódy prefíkanosti ... Len osoba, ktorá sa nevie správať asertívne, vníma prejavený názor ako útok na svoju osobu.
Naša stránka bola zaregistrovaná pod oficiálne registrovaným obchodným menom v roku 2008, ale to nie je kľúčové v tomto momente. Nejdem zachádzať ďalej, prenechám to na kompetentných. Okrem iných údajov mám printscreen stránky, kde je kompletne okopírovaný môj text ohľadom Histórie zdobenia. Po tejto úvahe text zo stránky záhadne zmizol ...
odpovedať
Moja stránka sa
Vložil(a) marta-49, 22. Február 2010 - 18:15
Moja stránka sa nezmenila.Ale, Sue,navrhujem,tvorme si každá ďalej pre svoju radosť.Ani jedna s nás nevymyslela niečo,čo nebolo ešte vymyslené.Ináč by naše mená figurovali medzi významnými svetovými vynálezcami,ako sú fyzici,chemici atď.Múdrejší ustúpi.Nemienim rozplytvávať túto žabomyšaciu vojnu. Ja si výtvory SueArt design vážim a obdivujem ich a gratulujem k vernisáži na Zvolenskom zámku.Táto stránka je pre tvorivé ručičky ľudí,ktorí sú tu registrovaný.tvoríme všetci hlavne pre svoje potešenie a nie pre súperenie.Každý ma na niečo talent vačší a niekto menší.Ale každé dielko spravené z láskou poteší a my ho radi poobdivujeme.Bár by boli toto jediné problémy.Je kríza,Slovensko zápasí s vysokou nezamestnanosťou,pomaly vznikajú v niektorých rodinách existenčné problémy.A nedajbože sa k tomu prikmotrí nejaká nemoc.Sue,težme sa s každého dňa ,ktorý sme prežili v pohode.Všetko dobré.....Marta
odpovedať
Nie, len názov na AtaArt
Vložil(a) sue_33, 22. Február 2010 - 18:43
Nie, len názov na AtaArt design a obsah ... Pani Marta, ja navrhujem, aby ste rešpektovali určité pravidlá, aby sme sa už viac nezišli v konflikte. Nemám chuť ani čas na negatívnu energiu a nemám chuť sa naťahovať ani v žiadnych sporoch. Hra na city u mňa nemá pochopenie, poďme teda svojou cestou a nevšímajte si moju stránku, ani ja si Vašu nevšímam, pokiaľ ma na to neupozorní admin môjho webu. A nechodím k Vám ani čerpať inšpiráciu. Keď sú nejaké otázky, veľmi rada zodpoviem. Všetko dobré aj Vám ...
odpovedať
Baby viete kolko ľudí má
Vložil(a) ivamat, 22. Február 2010 - 14:42
Baby viete kolko ľudí má ozajstné problémy ???
Koľko detí hladuje a nemá rodičov?
Koľko detí je chorých ?
Ja si vždy poviem, keď môj Adriánko vydržal tie bolesti a muky pri a po operáciach, tak toto je úplná malina a ja to tiež zvládnem.
Pekný deň
odpovedať
Plne s tebou súhlasím!!!!
Vložil(a) kora3d, 22. Február 2010 - 16:49
Plne s tebou súhlasím!!!! Aj tak my nie sme kompetentný na to aby sme to posúdili.Ja mám tiež svoju www stránku a teraz čakám kto mi kedy napíše ,že som si urobila svoju stránku podľa jeho a keď mám pravdu povedať nie som veľmi zdatná v tvorení stránok,takže podobných ako mám ja bude určite veľa.Ale naozaj.Vo svete je toľko problémov,ktoré treba riešiť..Zamyslite sa nad tým.
odpovedať Zalezi od uhla pohladu, to
Vložil(a) kaidyl, 22. Február 2010 - 18:19
Zalezi od uhla pohladu, to by sme nikto nikdy nemohli nastolit svoj problem, lebo vzdy by niekde existoval vacsi problem od toho nasho, kazdemu problemu treba podla mna venovat patricnu pozornost a tento je pre niekoho dolezity v tom, ze je to jeho zivobytie . Dnes je tomu 10rokov, co sa mojej kamaratke zabila 15-rocna dcera, to mala prestat zit, lebo nie je nic horsie, ako ked matka pride o dieta? Nie, zije dalej a kazdy den stale riesi vacsie, ci mensie problemy. Nic asi netreba zvelicovat, ale ani bagatelizovat.
odpovedať
Ďakujem Kaidyl Nemyslím
Vložil(a) sue_33, 22. Február 2010 - 18:52
Ďakujem Kaidyl Nemyslím si, že je vhodné porovnávať neporovnateľné. Rodinné záležitosti sú veľmi citlivá a príliš intímna záležitosť a tým sa nevyrovná nič ani nič iné nie je prednejšie. Toto je však niečo, čo som si neodpustila. V zahraničí sa plagiátorstvo rieši ráznejším spôsobom. My sme žiaľ takí prostí, že ostávame radšej ticho, aby sme si nenarobili nedajbože nepriateľov alebo čo je ešte horšie, robíme huriavk s prejavmi agresie za účelom zastrašovania. Len veľmi málo jedincov si vie bez emócií prejaviť názor, napriek tomu musí následne čeliť rôznym intrigám, nedostane na jednoduchú otázku jednoduchú odpoveď, ľudia akoby nevedeli čítať v súvislostiach, vyberú, príp pozmenia si z textu len to, čo im vyhovuje.
odpovedať
mila sue, nevsimaj si
Vložil(a) kaidyl, 22. Február 2010 - 19:11
mila sue, nevsimaj si negativne vyjadrenia, tito ludia asi nepochopili, o co ti ide, posielam vela pozitivnej energie, zazila som policiu, aj exekutora, a to vsetko na firmu, ktora mala take iste obchodne meno, ako ja, len to bola s r.o., ale tie nervy, kym sa to vysvetlilo, nikomu neprajem, cakala si pochopenie, u mnohych ho mas a ti ostatni, to nech ta netrapi, prajem vela tvorivych sil
odpovedať
ešte raz veľmi pekne
Vložil(a) sue_33, 22. Február 2010 - 19:32
ešte raz veľmi pekne ďakujem Kaidyl Veď neviem prečo toľké negatíva, ja som ešte nikomu nikdy hlavu neodtrhla. Iba ak tak ruku
odpovedať
Nemyslela som nič rodinné,
Vložil(a) ivamat, 22. Február 2010 - 19:12
Nemyslela som nič rodinné, ale že kývnem rukou a idem ďalej a myslím, že ste si to mali vybaviť medzi sebou a nie sem to ťahať, my ti aj tak nepomôžeme, a len tu zakalíš vodu.
To je medzi Vami.
odpovedať
Ivka, nežiadala som o pomoc
Vložil(a) sue_33, 22. Február 2010 - 19:20
Ivka, nežiadala som o pomoc a kto nechce, nemusí predsa čítať ani reagovať, stačí len mávnuť rukou a portálu to nevadí, zvyšuje sa tým len návštevnosť. Osobne si myslím, že tento portál by mal byť moderovaný, inak by sa tu pred časom nevyskytli ani útoky na moju osobu v istom okruhu žien pri kávičke bez toho, aby som sa čo i len hláskou zmienila alebo mala možnosť sa k tomu vyjadriť. To je podľa mňa ešte hrubšie zrno ako to, že otvorene píšem a pýtam sa na verejnosti.
odpovedať
máš úplnú pravdu.
Vložil(a) babka Betka, 22. Február 2010 - 15:24
máš úplnú pravdu.
odpovedať Sue ja skutočne nechápem,
Vložil(a) maciatko31, 22. Február 2010 - 19:00
Sue ja skutočne nechápem, prečo si robíš takúto negatívnu reklamu. Ženieš to do krajnosti podľa mňa. Ak si myslíš, že bol porušený zákon, daj to na súd. Ale podľa mňa si týmto svojim postojom len škodíš a nielen sebe.
odpovedať
nevšímaj si ma, dobre?
Vložil(a) sue_33, 22. Február 2010 - 19:01
nevšímaj si ma, dobre? ďakujem ...
odpovedať
No prepáč sue, ale to sa
Vložil(a) maciatko31, 22. Február 2010 - 19:05
No prepáč sue, ale to sa už asi sama rozhodnem, či si ťa idem všímať, alebo nie, ak si hodíš niečo na verejný web. Nechceš si tu urobiť cenzúru? A toto ti fakt píšem ako niekto, kto už je síce dosť znechutený, ale stále si tvoju prácu váži.
odpovedať
nemáš sa za čo
Vložil(a) sue_33, 22. Február 2010 - 19:12
nemáš sa za čo ospravedlňovať, ani za svoje odporúčania, čo mám robiť vyjadrila si si len svoj názor, presne tak aj ja a pre mňa je to tým pádom uzavreté a pokojne príď aj na zámok, som milá žienka, ktorá sa nehanbí za svoj názor
odpovedať
Zuzana, čo konkrétne máš
Vložil(a) Dasa_, 22. Február 2010 - 20:20
Zuzana, čo konkrétne máš chránené ochrannou známkou? Svoje logo pre použitie napríklad na označenie diel z dreva, vajec, vosku, sadry ...., propagačnú činnosť pod týmto logom, alebo systém vyrezávania vajec na spôsob fabergé?
odpovedať Sue_33, predpokladám, že
Vložil(a) martinaj, 23. Február 2010 - 7:27
Sue_33, predpokladám, že Tvoja registrovaná ochranná známka nie je AtaArt, ale SueArt design, čo sú dve rôzne označenia. Mimochodom, obchodnou známkou by nemohlo byť bežne používané slovo (teda ART). Tiež predpokladám, že Tebou využívaný postup tvorby kraslíc nie je patentovaný ani patentovateľný. Porušením autorského zákona by bolo, keby AtaArt predávala identické výrobky, keby totálne okopírovala ich dizajn, zdobenie, proste keby bolo možné vedľa seba postaviť dva výrobky od rôznych autorov a vyzerali by úplne rovnako.
Ste proste obchodné konkurentky, ale to sa bežne v živote stáva, treba sa s tým popasovať a byť v niečom lepší ako ten druhý - napr. v marketingu, vstúpiť na zahraničné trhy, ...
odpovedať
Maťa, nemám nič proti
Vložil(a) sue_33, 23. Február 2010 - 13:06
Maťa, nemám nič proti konkurencii. Ochranná známka, Duševné vlastníctvo a Patenty sú tri rôzne veci. Tu išlo o konkrétne záležitosti doslova okopírované (text, moje vlastné prvky, ich spôsob aplikácie, veľkosť a striedanie písma, ...) To všetko okrem iného mám jednoducho oficiálne chránené. Treba si prečítať informácie na stránke úradu a potom posudzovať. Už sa mi to nechce vysvetľovať, považujem to za uzavreté. Kto nevie o čom to je, nech váži svoje slová.
odpovedať
Vieš, rozmýšľam vlastne
Vložil(a) maciatko31, 23. Február 2010 - 15:14
Vieš, rozmýšľam vlastne nad účelom tohto vlákna. Prečo si ho vlastne zakladala? Resp. aký výsledok očakávaš? Lebo podľa toho, čo si tu uviedla, marta niečo od teba kopírovala, ale už to na svojej stránke nemá. Ak to tam nie je, tak asi nie je čo riešiť, alebo áno? Potom tu spomínaš nejaké rešpektovanie pravidiel. Možno by bolo fajn, keby si presne napísala, čo očakávaš od druhej strany a možno si baby prestanete neustále skákať do vlasov. No a keď už si založila vlákno, tak by bolo fajn, keby si pozbierala silu na vysvetľovanie. Možno máš pravdu alebo možno si prisudzuješ vyššie právomoci, ako ti prináležia. Vieš ako to chodí, keď A tak aj B. Lebo načo je tu tento príspevok, ak to fakt považuješ za uzavreté?
odpovedať Známka bola podaná
Vložil(a) Dasa_, 23. Február 2010 - 15:32
Známka bola podaná 29.1.2010, zatiaľ je v konaní.
http://registre.indprop.gov.sk/registre/detail/popup.do?register=oz&puv_...
Je tam presne zobrazené aj logo, ktoré je chránené.
odpovedať
Milá Dasa,velmi pekne
Vložil(a) marta-49, 23. Február 2010 - 17:11
Milá Dasa,velmi pekne ďakujem za link.Sue pá v konaní žiadosť na ochrannú známku svojho loga SueArt design tvarom písmen a velkostou v čiernobielom prevedení.Moje logo,ktoré používam napísané bežným počítačovým písmom je iné,čo do názvu a aj do tvaru písma.Na nič iné v konaní okrem loga nebude vydaná ochranná známka.Veď ako by mohla byť vydaná na používanie výduvkov,farieb,stušiek,voskov, a iné dostupné materiály v maloobchodných sieťach.A určite nikdy nebudem označovať svoje výrobky logom SUE!!!!!!!!!!!!!!V tom môže byť kľudná.Marta
odpovedať
trochu som si aj aj
Vložil(a) Plamienka, 23. Február 2010 - 17:44
trochu som si aj aj rozšírila obzory a toto ma zaujalo, v zákone 506/2009 o ochranných známkach § 14 (2) sa píše:"Majiteľ známky je povinný strpieť ak používateľ nezapísaného označenia, ktoré má iba miestny dosah, používa v obchodnom styku nezapísané označenie zhodné alebo podobné s touto ochrannou známkou a toto používanie sa začalo pred dňom podania prihlášky a rozsah jeho používania sa nezmenil."
Nechcela som sa zapájať do tejto diskusie ale po zhliadnutí stránky úradu mi nedá, ak teda sue máš zaregistrovaný aj dizajn web stránky alebo dizajn svojich výrobkov tak iste nemáš problém uviesť čísla registrácií, inak tvoje vyjadrenia nemajú oporu v zákone... ak sa mýlim vyveď nás prosím ťa z omylu, lebo ako si sama napísala máme vážiť slová , ak podáš konkrétnme informácie budeme oboznámení o čo sa presne jedná všetci
odpovedať
Sue,prosím zverejni pod
Vložil(a) marta-49, 23. Február 2010 - 15:36
Sue,prosím zverejni pod akým číslom je to v registri,nakoľko som to nenašla ani medzi vydanými a ani medzi čakateľmi na ochrannú známku.Ak to nie je problém naskenuj a zverejni rozhodnutie úradu.Aspoň si dá človek pozor na to,aby sa nedopustil chyby.Napr.ked viem akú ochrannú známku má MVDr. Jausch,určite nepoužijem jeho ochranné prvky.Ďakujem.
odpovedať
Prihláška je v konaní,
Vložil(a) Dasa_, 23. Február 2010 - 15:46
Prihláška je v konaní, odkaz vyššie
odpovedať
Vyveďte ma z omylu, ale
Vložil(a) maciatko31, 23. Február 2010 - 16:16
Vyveďte ma z omylu, ale neznamená to, že Sue tu prakticky neoprávnene už vyše roka terorizuje martu za niečo, čo nie je v platnosti a je otázne, či vôbec bude?
odpovedať
Baby, baby,baby budme
Vložil(a) čaren, 23. Február 2010 - 16:08
Baby, baby,baby budme radi,ze sme zdrave a nezneprijemnujme si zivot .....ved nezijeme 300 rokov......zelam vela,vela pozitivnej energie
odpovedať
(bez predmetu)
Vložil(a) vendy, 23. Február 2010 - 16:42
odpovedať
Dasa_ a mačiatko31 máte
Vložil(a) narcis, 23. Február 2010 - 17:38
Dasa_ a mačiatko31 máte moje všetky symfónie
odpovedať
Kým to nie sú antipastie,
Vložil(a) maciatko31, 23. Február 2010 - 17:47
Kým to nie sú antipastie, tak je všetko ok .
odpovedať
Martuška prepáš mi, že
Vložil(a) teta maja, 23. Február 2010 - 19:27
Martuška prepáš mi, že som tak prudko reagovala, nemala som všetky informácie, viď príspevok hore. Moja prchká povaha. Aspoň vidíš, že to moji drahí nemajú so mňou ľahké.
odpovedať
A napísala si niečo zlé?
Vložil(a) maciatko31, 23. Február 2010 - 19:33
A napísala si niečo zlé? Tuším sa tvoje slová dokonca aj naplnili.
odpovedať
Ďakujem maciatko31
Vložil(a) marta-49, 23. Február 2010 - 19:43
Ďakujem maciatko31
upraviť odpovedať
Teta Maja
Vložil(a) marta-49, 23. Február 2010 - 19:41
Teta Maja
upraviť odpovedať
ja som sa povodne nechcela
Vložil(a) LadyS, 23. Február 2010 - 20:13
ja som sa povodne nechcela zapajat ale uz mi neda pokoja,lebo sa viem vzit aj do jednej aj do druhej "kože"..co sa tyka Marty,ma krasne vrtane kraslicky,fakt nadherne,to je asi tak vsetko..na druhej strane-podporena vasim potlapkavanim sa neštítila uz zacat pridavat na svoje fotografie podpis ataart design co na tych starsich nie je--pripada mi to ako robenie napriek alebo dokazovanie si-coho vlastne?? a ktovie cim to este skonci..co sa tyka Sue,mna osobne dost prekvapila reakcia od "jej" wipe-a ked som davnejsie pridala mnou vyfarbene odliatky a keby som reagovala ako Marta zacnem vo velkom vyrabat nove a nove magnetky musite vsak uznat ze jej prepracovane a vypiplane sperkovnice ci dekoracie ci ako to nazvat su unikatne a preto necudo ze si chce chranit svoje,aj ked neviem coho sa v tomto pripade boji,ja toto sice nesledujem,ale v tomto asi nema na SK ziadnu konkurenciu
odpovedať
Ešte dodám že z pohľadu
Vložil(a) annie, 23. Február 2010 - 20:25
Ešte dodám že z pohľadu Sue....keby som si ja vycapila názov "Annie Art Design" tak si to Sue ani nevšimne...viete prečo?? pretože robím niečo úplne iné ako ona a nesnažím sa nikdy nikoho kopírovať od A po Z. Lenže ja by som to z hľadiska mojej originality a kreatívneho myslenia nikdy neurobila. Keby som bola na mieste Sue, zúrila by som tak isto...neide o to že niekto sa snaží vyrábať to isté a zaujať podobnými výrobkami ale ide o celkové napodobňovanie jej osobnosti. Sue ty si prečo nezačala vyrábať madeirové kraslice a´la Marta??? Trošku to vypovedá aj o inteligencii . Myslím že Marte ide teraz už len o čistú provokáciu, lebo vie, že Sue nemôže nič spraviť. Sue kľud a nerozčuľuj sa, radšej nás poteš nejakým pekným výrobkom.
Táto diskusia nemá víťaza ani porazených a nikdy mať ani nebude. Možno veľa ľudí sklamem, ale som presvedčená o tom, že Sue je tá, ktorá by sa mala cítiť ukrivdená.
odpovedať
Milá Annie,mrzí ma .že
Vložil(a) marta-49, 23. Február 2010 - 20:49
Milá Annie,mrzí ma .že máš takýto názor.je mi skoro do plaču.ja zo Sue nesúperím.Kludne nech spraví kraslice ako ja ,alebo mrňus,alebo Ečka a kopec ďalších krasliciarok.Ja ked som si robila stránku,ešte som o Sue ani poriadne nevedela a mala len tú prvú stránku.Nemám chuť sa už opakovať ako obohratá platňa.ja som si na fotky dávla podpis už vlani takto: http://www.artmama.sk/velkonocne-kreacie/biela-je-biele-kraslice
Nemám chuť to už komentovať.Ja robím úplne iné vajíčka.Škoda,že ešte nie sú štvorcové vajcia ,aby sa ešte viac odlišovali.Možno máš na mňa názor,ako keby som nemala inteligenciu.Mrzí ma to,že si to myslíš.Ja nerobím ťahy,že sa zaregistrujem pod iným nickom /viď príspevok CuCa-ZV na mojej lampe,ktorá bola registrovaná vtedy 58 minút/a neútočím do Sue.Nech ma nechá na pokoji ,aj ja jej dám pokoj.Ja jej neubližujem.Ale ju obdivujem.Vo svojich šperkovničkách nemá na Slovensku ešte veĺkú konkurenciu,aj keď pripúdajú šperkovničky aj od iných chlapov-krasličiarov ako viď: http://krasliceodrena.meu.zoznam.sk/kazety-sperkovnice/
ale nik doňho neútočí,lebo nechodí na artmamu. So svojim názorom si ma nesklamala,máš právo ho vysloviť."Radšej čo na srdci to na jazyku",ako faloš a pokrytectvo.Maj sa Annie.Marta
upraviť odpovedať A nebolo by fajn, keby sa
Vložil(a) maciatko31, 23. Február 2010 - 20:49
A nebolo by fajn, keby sa fakt dohodli, ale konkrétne - žiadne všeobecné reči o pravidlách, že kto čo bude používať, čo im vadí a bol by koniec? Však sú hádam obe rozumné bytosti.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
wau, teda, to je super
