Ako upevniť ochranný štít na okuliare

Mnoho povolaní zo dňa na deň potrebuje ochranné štíty. Kým bude k dispozícii dostatočné množstvo  profesionálnych, vyrobte si s nami improvizovaný štít, ktorý pripevníte k okuliarom. Náklady sú v podstate nulové.

Na výrobu sme použili pevnú fóliu, ktorá sa používa na viazanie publikácii. Možno nájdete doma starú prácu, štúdiu, návod, ktorý môžete obetovať. Ďalej už potrebujete iba pomôcku na vyrazenie otvoru. Môžete použiť aj kancelársku dierovačku, prípadne šidlo či nožnice.

Pevná fólia má rovnaký rozmer ako A4, tak je dobré, ak si umiestnenie otvorov najskôr vyskúšate. My sme robili otvory na širšej strane vo vzdialenosti 2,5 od okraja a ďalší otvor 5cm od predchádzajúceho otvoru.. Podobne aj na druhej strane, teda spolu 4 otvory. Teraz je už vlastne hotovo, už len navliecť okuliare. Postupujte opatrne, aby ste ich nezlomili.

Ak nenosíte okuliate, prípadne sa vám ich nedarí na štít nasunúť, skúste použiť tenkú, ideálne kovovú čelenku. Rovnako dobre udrží štít pred tvárou.

Ako upevniť ochranný štít na okuliare 1

Hotový štít spojený s okuliarmi

Ako upevniť ochranný štít na okuliare 2

Potrebujeme pevnú priehľadnú fóliu, okuliare (prípadne čelenku), dierovač a fixu na označenie

Ako upevniť ochranný štít na okuliare 3

Možno sa aj u vás povaľujú nepotrebné brožúry zviazané v priesvitnej fólii. Po rozobratí získate ideálny materiál na štít

Ako upevniť ochranný štít na okuliare 4

Fólia má rozmer A4. Na dlhšej strane na oboch okrajoch vyznačíme miesta 2,5 cm vzdialené od kraja a ďalší bod vzdialené 5cm od predchádzajúceho. Spolu máme označené 4 body (po dva z každého kraja). Dierovačom ich predierujeme.

Ako upevniť ochranný štít na okuliare 5

Opatrne navlečieme okuliare. Je to práca pre trpezlivých ľudí, treba to chvíľu skúšať

Ako upevniť ochranný štít na okuliare 6

Okuliare s navlečených štítom z pevnej fólie

Ako upevniť ochranný štít na okuliare 7

Verzia s čelenkou

Ako upevniť ochranný štít na okuliare - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

Nápad na milión! Stvoky kaderníčok a kozmetičiek a iných povolaní, ktoré teraz musia mať štíty, by ti mali ruky bozkávať, že si pridala tento postup!:)

SrdceSrdceSrdce

Artmama.sk