Venček z lístia

Vyskúšali ste už ruže z javorového lístia? Podobne jednoduchý je aj venček. Stačí nazbierať cca 20-30 listov, čím vyfarbenejšie, tým bude výsledok zaujímavejší. A potom už iba ihlicu alebo šidlo a prípadne nožnice.

List zložíme na polovicu a v mieste asi 1 až 2 cm od spodnej časti urobíme dierku.

Dierkou prestrčíme ďalší list a znova ho ohneme na polovicu. Takto pokračujeme stále dookola a snažíme sa veniec tvarovať do kruhu. Na stopke môžeme odstrihnúť zhrubnutú časť, lepšie sa bude cez dierku dostávať na druhú stranu.

 Keď je veniec dostatočne veľký, spojíme začiatok a koniec tak, že stopku prvého listu prestrčíme cez dierku v poslednom liste. Veniec otočíme na opačnú stranu a prečnievajúce stopky zapletieme jednu za druhú dookola.

Venčekov môžeme urobiť viac veľkostí a vložiť ich do seba.

Venček z lístia 1

Nazbierame javorové lístie

Venček z lístia 2

Venček z lístia 3

Dierkou prestrčíme ďalší list a znova ho ohneme na polovicu. Takto pokračujeme stále dookola a snažíme sa veniec tvarovať do kruhu.

Venček z lístia 4

Na stopke môžeme odstrihnúť zhrubnutú časť, lepšie sa bude cez dierku dostávať na druhú stranu.

Venček z lístia 5

Keď je veniec dostatočne veľký, spojíme začiatok a koniec tak, že stopku prvého listu prestrčíme cez dierku v poslednom liste.

Venček z lístia 6

Veniec otočíme na opačnú stranu a prečnievajúce stopky zapletieme jednu za druhú dookola

Venček z lístia 7

Venček z lístia - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

aké zaujímavé,, peknučkéÁnoÁnoÁno

veľmi pekné. toto by mi nenapadlo urobiť. skvelé!

Artmama.sk