Ako vyrobiť z kartónu kolísku alebo postieľku pre bábiku

Likvidujem karanténne kartóny z donášky potravín. Najskôr som vyrobila hru - vrelo odporúčam. Po večeroch zvádzame ľúte boje:))

Teraz som skúsila vyrobiť kolísku a dokonca som sa večer vyhecovala a ušila aj perinky. To sú tie dôsledky karanténnej izolácie:)) 

Kolísku jednoducho premeníte na postieľku, ak namiesto oblých čiel kolísky, vystrihnete obdĺžniky/štvorce.

Na postieľku potrebujeme

  • kartón
  • pravítko
  • ceruzku
  • kvalitný orezávač
  • tavnú pištoľ
Ako vyrobiť z kartónu kolísku alebo postieľku pre bábiku  1

Vyrežeme si jednotlivé časti po dvakrát. Dva bočné diely, dve čelá kolísky a dve časti na ležanie. Tá časť na ležanie je dvojmo preto, aby sme zväčšili plochu, na ktorú prilepíme čelá a rám postele.

Keď kolísku zlepíme, tak zo spodnej časti ešte môžeme prilepiť kúsky kartónu, aby sme lepšie zafixovali čelá a posteľ.

Aby som zakryla nie veľmi pekné okraje, nalepila som na ne spletený povrázok.

Potom už len ušijeme perinky, komu sa nechce šiť, stačí aj poskladať látku, alebo postrihať deku.

Ako vyrobiť z kartónu kolísku alebo postieľku pre bábiku  - foto postup

Fotopostupy: 

Klúčové slová: 

Komentáre

Pravdepodobne to vyskúšam. Veľmi pekne ďakujem za nápad a že ste ochotná sa oň podeliť. Áno(clap)SlnkoKvietokSrdce

nericita, ďakujem:) Treba skúsiť, budem rada, ak sa podarí podľa môjho postupu:) Ja väčšinou pri výrobe preventívne fotím a ak sa mi zadarí, dám aj na artmamu. Ak sa nezadarí, nechám si ten nezdar pre seba:DDD Táto sa podarila, tak pôjde kamarátovej dcére, je vo vhodnom veku na zábavky s bábikami:) 

Artmama.sk