Obdarujte blízkych ručne originálne - tipy, nápady a postupy na handmade vianočné darčeky

Vianočné darčeky môžete kúpiť, ale aj vyrobiť. Veď ručne vyrobená vec má obrovskú cenu. Pamätáte si, keď ste ako deti bez peňazí rodičom kreslili obrázky? Tak toto je niečo podobné, akurát vás to bude stáť trošku viac úsilia:) 

Niektorí si myslia, že ručne vyrobený darček je posledná štácia, keď nestíhame dar kúpiť. Mnohí z nás to majú presne naopak. Handmade darčeky sú to, čo sa cení najviac, niečo, na čo sa treba pripraviť. Veď uháčkovať tašku, deku, vyrobiť náramok, náušnice, zošit alebo tašku, to chce čas, pokoj pri príprave, mentálne nastavenie.

V každom výrobku sa zhmotňuje náš vzťah k obdarovanému a ten to nakoniec aj pocíti. Veď aj vy sami poznáte ten pocit, keď dostanete niečo, čo je vyrobené len pre vás.

Do tvorenia, priateľky a priatelia:) 

Taška z tričkoviny

Táto taška poteší každú ženu. Môžete ju uháčkovať z kúpenej priadze, alebo postrihať staré tričká. Ak si vyberiete druhú možnosť, musíte strihať veľmi precízne. Je to síce prácnejšie, ale o to cennejšie.

Prejsť na postup

Viac postupov na háčkovanie

Náramok vytvorený servítkovou technikou

Pekný náramok urobí aj z nenápadného oblečenia dokonalý kúsok. Servítková technika je úžasná, dá sa ňou ozdobiť takmer akýkoľvek materiál. V tomto prípade bola použitá rolka z lepiacej pásky. 

Prejsť na postup

Viac postupov na servítkovú techníku

Jednoduchá háčkovaná šatka

Aj pre tých, ktorí nie sú úplní majstri háčkovania, bude tento postup stráviteľný. Ak si vyberiete zaujímavú priadzu, efekt bude ešte lepší. Obdarovaná duša bude na vás myslieť, vždy keď si šatku oblečie. 

Prejsť na postup

Viac postupov na háčkovanie

Predný držiak na bicykel

Máte medzi blízkymi cyklistu? Ak áno, možno by ho potešila taška na bicykel. Jasné, že sa dá aj kúpiť, ale z vašich rúk to bude oveľa viac ako len sklad na príslušenstvo. 

Prejsť na postup

Viac postupov na šitie

Náramok s reliéfom a kovovým efektom

A je tu ďalší náramok, tentokrát si vyžaduje trochu viac materiálu, ale výsledok stojí za námahu. 

Prejsť na postup

Viac postupov na náramky, náušnice a tvorenie z korálok

Háčkovaná čelenka

Čelenka je pekný a praktický darček. Okrem toho, že nositeľku skrášli, poslúži aj v chladných dňoch. Jednoduchý, no efektný vzor uháčkujete raz-dva. 

Prejsť na postup

Viac postupov na háčkovanie

Ručne robený zošit

Môže to byť denník, alebo len naozaj prepracovaný poznámkový blok. Podľa našich skúseností, si ručne vyrobený zošit je vždy takmer nedotknuteľná záležitosť. Preto obdarovanému zdôraznite, že ho má používať.   

Prejsť na postup

Viac postupov na tvorenie z papiera

Tylová suknička

Ušiť tylovú sukničku pre malé dievčatká nie je žiadna veľká veda, stačí vedieť ako na to. Tá radosť malých parádnic je neuveriteľná. Veď si len spomeňte na svoje obľúbené sukne a hneď viete, že toto je ten pravý dar pre každé malé dievčatko. 

Prejsť na postup

Viac postupov na šitie

Obal na čítačku z knihy a rifloviny

Máte doma knihomoľa, ktorý trávi veľa času v spoločnosti čítačky? Tak možno práve pre neho je určený tento obal. Môžete ho vyrobiť z čohokoľvek, my vám ponúkame postup na zrecyklovanie starej knihy a riflí.

Prejsť na postup

Viac postupov na recyklovanie

Tkaná listová taška

Pri tomto darčeku sme trochu zľavili z nenáročnej prípravy. Okrem starých tričiek si budete musieť pripraviť aj tkací rám. Nie je to nič zložité a ak vás to chytí, určite neskončíte pri jednej taške.

Prejsť na postup

Viac postupov na recyklovanie

Taburetka z PET fliaš

Darovať na Vianoce nábytok asi nie je úplne bežné, ale v tomto prípade zabijete dve muchy jednou ranou. Okrem originálneho darčeka budete mať dobrý pocit, že ste viac ako užitočným spôsobom zlikvidovali 19 PET fliaš.

Prejsť na postup

Viac postupov na recyklovanie

Papierová misa z obalov na vajíčka

Obaly na vajíčka sú výborný materiál na tvorenie. Stačí ich potrhať na malé kúsky, uvariť v horúcej vode, pridať lepidlo, trochu škrobu a máte fantastický hmotu na modelovanie. Výsledkom môže byť aj takáto misa. 

Prejsť na postup

Viac postupov na recyklovanie

Fimo korálky v Pandora štýle

Pandora je in a náramky sú fajn v akomkoľvek veku a postavení. Vyrobiť si z Fimo hmoty originálne korálky je krásna kratochvíľa, ktorej výsledok poteší každú ženu.

Prejsť na postup

Viac postupov na korálkovanie

Ekologické odličovacie tampóny

Snaží sa vaša kamarátka eliminovať odpad? V tom prípade ju na 100 % potešia odličovacie tampóny, ktoré stačí oprať a znovu použiť. Ušiť ich je veľmi jednoduché. 

Prejsť na postup

Viac postupov na šitie

Rifľová brošňa

Aj z kúsku starých džínsov a krajky sa dá vytvoriť krásna brošňa, ktorá spestrí každé oblečenie. 

Prejsť na postup

Viac postupov na recyklovanie

Jednoduchá háčkovaná deka 

Nie, nie je to nič ťažké, ale chvíľu to potrvá. Ak to chcete stihnúť do Vianoc, tak hor sa na nákup vlny, inak hrozí, že pod stromčekom nebude deka, ale len dečka. Nuž, nie každý darček sa dá vyrobiť na hodinu. 

Prejsť na postup

Viac postupov na háčkovanie

Pletené pončo

Pončo je veľmi praktický kus odevu, ktorý pristane malým aj veľkým. Tento jednoduchý postup zvládne každý, kto ovláda základy pletenia. 

Prejsť na postup

Viac postupov na pletenie

Plstené puzdro na čítačku alebo mobil

V dnešnej dobe mobilnej je puzdro absolútna rana istoty. 

Prejsť na postup

Pletená čiapka

Čiapku potrebuje každý. Uznávame, sú aj odporcovia tohto užitočného vynálezu, ale pri väčšine ľudí určite neurobíte krok vedľa, ak ich obdarujete ručne pletenou čiapkou. 

Prejsť na postup

Viac postupov na pletenie

Ponožky pletené na dvoch ihliciach

Ponožky sú vraj darček zo zúfalstva. V tomto si dovolíme oponovať. Pekné ručne vyrobené ponožky sú nádherný prejav lásky.

Prejsť na postup

Viac postupov na pletenie

Šatka - šibori batika s naparovacími farbami

Pre náročnejšie dámy máme postup na hodvábnu šatku farbenú naparovacími farbami. Výhodou techniky je, že ju zvládnu aj menej skúsené typy a výsledok je vždy prekvapením.

Prejsť na postup

Viac postupov na maľovanie hodvábu

Taška s vyradených riflí

Na artmame máme kopec nápadov na zúžitkovanie znosených džínsov. Jedným z nich je tento postup na krásnu tašku. Tak smelo do toho.

Prejsť na postup

Viac postupov na recyklovanie

Forums: 

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.